יו"ר כחול לבן, בני גנץ, תוקף בחריפות את שר החינוך בנט שהשווה בין שופטי בית המשפט העליון לארגון הטרור חמאס: "שר חינוך שמשווה בין החמאס לבג״ץ לא יכול להישאר אפילו דקה נוספת בתפקידו"

את הדברים הקשים לשר החינוך אמר גנץ לאחר שיו"ר הימין החדש אמר אתמול (ג') בכנס דה-מרקר: "צריכים להכריע את חמאס, ולרסן את בג״צ. שופטי בג״ץ צריכים לשפוט, לתת לממשלה למשול ולתת לצה״ל לנצח״. 

 יו"ר הימין החדש תקף את ההתנהלות הצבאית במבצע צוק איתן, בתקופת כהונתו של גנץ כרמטכ"ל: "בצוק איתן, בסג׳עייה, התנהלנו לפי תכתיבים משפטיים. שלחנו את חיילי גולני לתוך סג׳עייה, ידענו שיש שם מחבלים אבל לא טיפלנו בבתים האלה. הם הרגו את החיילים ודקה אחר כך הרסנו את הבתים. מה היה קורה אם היינו עושה את זה דקה לפני? אני קובע בצורה ברורה - עודף המשפטיזציה פוגעת בביטחון ישראל, מסכנת את חיילי צה״ל ואנחנו נשחרר את חיילי צה״ל מהכבלים האלה שבולמים אותם מלנצח את האויב".

גנץ ראה את הדברים בחומרה ואמר: "הם אפילו לא צריכים כבר להביא את הכהניסטים לכנסת, הם עצמם כאלה", והוסיף, "הם הפכו את הרע ל׳הכל כלול׳ והקיצוניות כבר בפנים. אנחנו נשלח את כל הממשלה הזו הביתה ונחזיר את המדינה הזו למקום האחראי והשפוי לה היא ראוייה".