'יחד' נגד הקהילה הגאה. בסרטון שפורסם אמש (ב') בחדשות 12, נראה הרב מאיר מזוז, מנהיגה של מפלגת 'יחד' בראשות השר לשעבר אלי ישי, הנחשב לאחד מגדולי הדור במגזר החרדי-ספרדי, תוקף בחריפות את קהילת הלהט"ב.

הרב מזוז אומר בסרטון: "מה רוצים הפושעים האלה? לעשות ברית הזוגיות, לעשות נישואין של אבא ואבא ואימא ואימא משוגעים אלה, אוי להם, אוי ואבוי להם, יום אחד יתברר כמה מחלות באים מזה - יש מחלות שמצאו להם פיתרון אבל יש מחלות שלא מגלים מיד אבל גם בלי מחלות אתם הורסים את עם ישראל".

בתגובה לפרסום הסרטון הגישו במפלגת כחול לבן תלונה במשטרה נגד הרב מזוז, אותה הגישו מועמדי המפלגה המייצגים את הקהילה הגאה, איתן גינזבורג, יוראי להב הרצנו ועידן רול, שאמר לאחר הגשת התלונה: "יש קו ברור שעובר בין דברי הבלע והגידופים של בעלי הברית של נתניהו לבין האלימות המילולית והפיזית אותה חווים להט"בים במרחב הציבורי בישראל. כאשר אישי ציבור מרשים לעצמם לכנות להט"בים כ'פושעים, משוגעים, מפיצי מחלות והורסי עם ישראל', יש מי שיקחו את דבריהם צעד אחד קדימה, כפי שראינו אינספור פעמים בעבר".

עידן רול, מועמד מפלגת כחול-לבןצילום: פלאש 90

עוד אמר רול כי "הקהילה הגאה לא תהיה שק החבטות של אף אחד. אישי ציבור המסיתים כנגד להט"בים, ישלמו מחיר על דבריהם. לא נשתוק יותר".

בתגובה להגשת התלונה אמר יו"ר מפלגת 'יחד', אלי ישי: "קראתי בתדהמה את הודעתם של חברי מפלגת ׳כחול לבן׳ שבכוונתם להגיש תלונה נגד מרן ראש הישיבה הגר״מ מאזוז שליט״א, בגין דברים שאמר נגד אנשי קהילת התועבה. פשוט בושה וחרפה, מטילים שלטון אימה נגד רבנים בישראל. מי אתם שתשתיקו את גדול הדור מלומר את דבריו? דברי הרב הם דברי אלוקים חיים המופיעים בתורה הקדושה, שום דבר ממה שאמר אינו חידוש משלו".

בחדשות 12 פורסם כי במסגרת מאמציו למנוע בזבוז קולות לגוש הימין, פנה בסוף השבוע ראש הממשלה נתניהו לרב מזוז, וביקש ממנו להורות לישי שלא להתמודד, אך נענה בשלילה. מפלגת יחד רחוקה מאוד בסקרים מאחוז החסימה.