סינמה סיטי ירושלים - מתחם הכולל 15 אולמות קולנוע ושטחי מסחר, וממוקם בקריית הלאום, בסמוך לקריית הממשלה ולצירים המרכזים המובילים לעיר. מזמין את הקהל הרחב, לשמוע, ולהכיר מקרוב, שלוש נשים מרשימות, אשר תשתפנה בסיפור חייהן המרתק.


יהודית הרמן - "להתחיל מחדש ולהצליח", 12.3

בגיל 29, אם לחמישה ילדים, מנותקת לחלוטין מכל מה שהכירה, ולא יודעת לאן פניי מועדות. בחרה יהודית, לעזוב את חייה בכת של "גואל רצון", ולהתחיל מחדש.

בהרצאה קולחת, חושפנית ומרתקת, מלווה בתמונות מהעבר, מגוללת יהודית את סיפור חייה ומתארת את הרקע שהוביל אותה, כשהיא בת 17 בלבד, להצטרף לכת של גואל רצון. היא מספרת על הסודות מחדרי החדרים של הכת, על אמצעי השליטה המניפולטיביים שהפעיל גואל רצון על הנשים והילדים, ועל חייה מאז שהשתחררה משביה.

סיפורה המרתק של יהודית היווה את הבסיס להצגה המצליחה "שייכת", ובשנים האחרונות היא מרצה בפני בני נוער והורים, קהילות וארגונים. סיפור אותנטי ויוצא דופן, הפונה לכל אדם והורה.

יהודית הרמןצילום: יח"צ

 

ההרצאה תתקיים ביום שלישי, ה-12.03.2019 בשעה 21:00 אולם 15.

 

להזמנת כרטיסים

 

 

"מנקודת מבטי" - תמי מונטג, 19.3

תמי נולדה באשדוד למשפחה חרדית בחסידות גור, התארסה בגיל 17, התחתנה בגיל 18, וילדה בגיל 19. כשהיתה בת 20 התגרשה ויצאה בשאלה, והצטרפה לאמה שעזבה את הבית והעולם החרדי, לאחר משבר שנכפה עליה. 

הן חוו ניכור כואב מהמשפחה, עד שאמה לא יכלה יותר והתאבדה בגיל 50, לאחר שנעדרה שבוע ימים, והשאירה אחריה ספר שכתבה, שהפך למחזה בתיאטרון "הבימה", והסעיר את המדינה. תמי נשארה לגדל את בנה לבד ללא קשר עם רוב משפחתה, ודווקא מהמקום הכי כואב, החליטה כי בוחרת בחיים. היא הלכה אחרי תשוקותיה ופתחה עסק עצמאי לסטיילינג.

תמי מספרת את סיפורה, כיצד זה לגדול כילדה, נערה ואישה, בחסידות הגדולה והקיצונית בישראל, ומה היא חוותה בכל תהליך היציאה בשאלה, וסיפור ההיעלמות וההתאבדות הכואבת של אמה.

המסר העיקרי בהרצאתה "מנקודת מבטי" - הכל אפשרי בחיים, והיא כוללת מצגת תמונות, וקטע מתוך ההצגה "עושה כרצונו".

תמי מונטגצילום: יח"צ

 

ההרצאה תתקיים ביום שלישי ה- 19.03.2019 בשעה 21:00 אולם 15.

 

להזמנת כרטיסים

 

 

לילך שם טוב בהרצאתה "בניגוד לחוקי הטבע" - 26.3

ביום הולדתה ה-38, איבדה לילך את שלושת ילדיה עומר (9), רוני (8) ואור (5), על ידי  אביהם, ולאחר תהליך מורכב, בחרה לבנות את חייה מחדש. לדבריה, "מאחר ולא הייתי אישה מוכה-פיזית, אך סבלתי מאלימות סמויה והטרדה נפשית מתמשכת, אלימות שאינה מעוגנת בחוק וקשה לאבחון וטיפול, הבנתי יותר מהכל, כי עליי לעזור לחברה בהגברת המודעות למניעת אלימות סמויה, והתחלתי להרצות בנושא".

היום, לילך בחרה להביא חיים חדשים לעולם, ולשוב להיות אם. העבר שלה, גרם לה לבסס את עצמה כאישה עצמאית לכל דבר, והיא מעניקה לנשים רבות, כלים שיסייעו להן למצוא את ייעודן, ולהבין, כי זה בכוחן, לשנות את מציאות חייהן.

 

 

ההרצאה "ובחרתי בחיים" – תתקיים ביום שלישי 26.03.2019 בשעה 21:00 אולם 15

 

להזמנת כרטיסים