אפליקציית המסרים וואצאפ חוגגת 10 שנים של פעילות, וזו הזדמנות להגיד לה תודה על מספר דברים משמעותיים שהיא קידמה בחיינו. אם כי סביר להניח, שאם היא לא היתה כאן, אפליקציה דומה היתה תופסת את מקומה, אבל לנוכח העובדה ש- 90% אחוזים מכם כבר משתמשים בה, מוכיחה יותר  מהכל את העובדה, שהיום, אנחנו כבר לא יכולים בלעדיה.

 

שיחות וידיאו

אם פעם היינו צריכים להיערך מול "סקייפ" לצורך שיחות וידיאו, היום, בכל רגע נתון, אפשר לדבר ולראות כל אחד, מכל מקום. גם את הבן שנמצא בטיול הגדול, את ההורים שגרים רחוק ורק מחכים להזדמנויות לראות את הילדים והנכדים. וכן, גם כדי לשתף באירועים משמעותיים את מי שלא יכלו להגיע, ולהיות נוכחים בעצמם.

 


WhatsApp Web

עבור מי שעובדים מול מחשב, אין צורך להציג את הפיצ'ר המעולה, ולתאר את מעלותיו. אבל בשביל מי שלא מכיר, WhatsApp Web, זו האפשרות להתחבר לוואצאפ באמצעות המחשב, ובמקביל לעבודה עליו, להיות זמינים באפליקציה, ולראות בזמן אמת על המסך את ההודעות, והכי חשוב, לחסוך את המעברים התכופים והמייגעים בין המכשיר הנייד למקלדת.

צילום: shutterstock

 

הודעות קוליות

נכון נכון, עבור מי שמקבל אותן, מדובר לעיתים בסיוט. אבל עבור השולח, שנמצא לפעמים בסיטואציות בהן לא מתאפשרת כתיבה נינוחה, האפשרות להקליט את ההודעה מתגלה כברכה. אנחנו רק נציין, שהיינו שמחים אם לקראת העדכון הבא של האפליקציה, תוגבל האפשרות לשליחה של עד 120 הודעות קוליות בלבד, וכך, מי שיקליט אותן יחשוב היטב, מתי הוא באמת צריך להשתמש בזה.


 

אתר היכרויות קטן

טוב, יש מצב שקצת נסחפנו עם ההגדרה, אבל בעידן בו עוד לפני שאת מדברת עם הבחור, את יכולה כבר לדעת איך הוא נראה, מה המוטו שלו לחיים, ואולי גם תמונות בסטטוסים, אין ספק שמדובר בשדרוג קל לעולם ההיכרויות. ואם זה נשמע לכם מופרך, ראו כיצד הגדירו רווקי ורווקות המגזר, את הסטטוסים המועדפים באפליקציה.

צילום: shutterstock

 

קבוצות

מי זוכר את הימים בהם היינו מעבירים קשר טלפוני מאחד לשני בבית הספר, בתקווה שאף אחד לא ישבור אותו, וההודעה תגיע לאחרון ברשימה? האפשרות לשליחת הודעה אחת בו זמנית למספר אנשים, או, יצירת קבוצות לחברים, בני משפחה, וכאלה שיש איתם מכנה משותף, ללא ספק הקלה על כולנו, והפכה אותן לחלק מהותי ובלתי נפרד משגרת יומנו.