בקיץ האחרון נכנסה לתוקפה הרפורמה החדשה במבחני הנהיגה, אלא שהחידושים הללו הביאו עימם בעיות רבות, ביניהן, עליה במספר הניגשים למבחן, גם במחיר של אי מוכנות וסיכון חיי אדם, התקנת מצלמות ברכב המבחן - אשר אכן מתעדות אותו, ואמורות לאפשר ערעור אחר החלטת בוחן, אך אינן מצלמות את כל טווח הראיה אליו היו חשופים הבוחן והנבחן בזמן הנהיגה, וכן, שימוש במכשיר טאבלט, אשר תפקידו לכוון את מסלול המבחן, ולאפשר לבוחן לתת משוב בזמן אמת על נהיגת הנבחן. אלא שאז, הבוחן כלל אינו מרוכז בנהיגה, ועיניו מופנות כלי מטה, מה שגורם לעליה במספר התאונות המתרחשות בזמן הזה, שכן, במקום לבלום, ולהציל את המצב, הוא עסוק במילוי משוב.

אין ספק כי התגברות התאונות, היא בעיה חמורה, אלא שאז נוצרת בעיה נוספת, כאשר נאלצים מורי הנהיגה - בעלי הרכב, להתמודד עם סוגיית הביטוח והכיסוי הכספי, אשר אין שמוכן לקחת על כך אחריות . וכך, הם נאלצים לכסות את הכל מכיסם. במשרד התחבורה טוענים כי הם אינם מכירים את העובדות, וכי אין הבוחנים נדרשים להסתכל בטאבלט בזמן המבחן.