"תאגיד השידור הישראלי" ינגיש את שידורי התחרות השנה, לאנשים המתמודדים עם מוגבלויות. על פי התכנית, אירועי חצי הגמר וגמר האירוויזיון, אשר יועברו בשידור חי ב-"כאן 11", יונגשו בעמוד היוטיוב של התאגיד, על מנת להנגיש את  השידור לקהל רחב יותר, ולאפשר לכלל האוכלוסייה בישראל לקחת חלק באירוע באופן שווה. מדובר בפעילות הנגשה ראשונה מסוגה, שטרם נעשתה בישראל בשידור חי.

 אנשים המתמודדים עם עיוורון ולקויות ראיה, יוכלו להאזין ולחוות את השידור החי באמצעות קריינות המתארת את המתרחש על הבמה, ונערכת בזמן אמת. כבדי השמיעה יוכלו לצפות בשידור חי בערוץ היוטיוב של התאגיד, אותו מקדמת "קרן אדמונד דה רוטשילד", אשר ינגיש את המתרחש באמצעות כתוביות בהתאם לתסריט המופעים, ובאמצעות מתורגמנים לשפת הסימנים לשירים עצמם. המשמעות בפועל היא, שבמהלך שידור השירים בשידור החי, יצולם מתורגמן לשפת הסימנים שיתרגם את השיר כשברקע משודר השיר. 


 
בנוסף, תתקיים התאמת תכני האירוע לאנשים המתמודדים עם מוגבלות קוגניטיבית, על ידי קריינות בשפה פשוטה, מיקוד רעיונות מרכזיים בלבד, ושימוש במבנה תחבירי פשוט. במקרה זה, קריין נוסף יפשט את הטקסטים הנאמרים על הבמה.

מ"קרן אדמונד דה רוטשילד", המלווה את הערוץ הייעודי עבור כבדי שמיעה נמסר כי: "הקרן משלבת לראשונה בישראל בתחרות האירווייזיון, הנגשה במדיה הדיגיטלית של שפת הסימנים לאורך כל המופע, וזאת במטרה לקדם את המודעות לנושא הנגישות. מדובר במיזם במסגרת תכנית המנהיגות של הקרן אשר פועלת לצמצום פערים בחברה הישראלית וטיפוח מנהיגות צעירה. אנו גאים בעשיית הבוגרים שלנו ונמשיך ללוות אותם גם בעתיד".

עמוס באר - מנכ"ל הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה אמר כי: "אנו שמחים ומברכים על פעילות הנגשת האירוויזיון בתיאור קולי. מדובר בצעד ראשוני ופורץ דרך שיאפשר לאנשים עם עיוורון ולקויות ראיה ליהנות מאירוע המוזיקה הגדול והנצפה בעולם."