שלט ששיבח את מבנה המשפחה המסורתית, שנתלה היום (ד') על מלון פרימיה בכניסה לירושלים, יוסר בקרוב, בעקבות פניית ארגוני הלהט"ב להנהלת המלון. בתנועת חזון שהיו אחראים לקמפיין, תקפו את קהילת הלהט"ב וטענו כי מדובר ב"דיקטטורה"

"אבא ואמא = משפחה". נכתב בשלט הענק אליו צורף המשפט: "האומץ להיות נורמאלי". בתנועת חזון טענו כי "הנהלת המלון נכנעה ללחצים של ארגוני הלהט"ב והודיעה שתסיר את השלט כבר בשעות הקרובות".

לדבריהם, "המציאות הבלתי נתפסת שבירושלים ובמדינת ישראל אי אפשר לומר את האמת הפשוטה שמשפחה היא אבא ואמא, צריכה להדאיג כל אזרח ואזרח במדינת ישראל. סתימת הפיות וניסיונות ההשתקה של הרוב היהודי הנורמאלי הפכה לסכנה האמיתית של הדמוקרטיה ולקיומה של ישראל כמדינה יהודית. תנועת חזון תמשיך להביע את האמת הפשוטה והנורמאלית ואנו קוראים לציבור הרחב להביע את עמדתו ואת הקול השפוי כנגד הדיקטטורה הלהט"בית ובעד משפחה בריאה" מוסיפים בתנועת חזון".

מנכ"ל רשת מלונות פרימה, אבי דור, התייחס למקרה ואמר כי הוא "מצר על השלט הפוגעני אשר נתלה על קיר מלון פרימה פארק בירושלים. השלט נתלה על ידי חברת פרסום חיצונית שאנו משכירים לה את שטח הפרסום. לאחר ששמנו לב לשילוט הפוגעני אשר אנו מגנים אותו מכל וכל, פעלנו מידית להסרתו מקיר המלון. אנו נסיק מסקנות מאירוע מצער זה ונדאג שלהבא כל שילוט יעבור בדיקה לפני שייתלה על קיר המלון. אני מודה לכל מי שהסב את תשומת ליבנו לכך".