מזכ"לית מפלגת הלייבור הבריטית, ג'ני פורמבי, מסרה כי המפלגה קיבלה בעשרה חודשים האחרונים 673 תלונות על פעולות אנטישמיות של חבריה. פורמבי חשפה את הנתון לאחר שהופעל עליה לחץ מחברי פרלמנט של המפלגה. לדבריה, 96 חברי מפלגה הושעו באופן מיידי מהמפלגה בשל התנהגותם זו בין אפריל 2018 לינואר 2019, ו-12 גורשו משורות הלייבור.

אבל חברי פרלמנט יהודיים במפלגה טוענים שהמידע הזה חלקי בלבד. בישיבתה השבועית של הסיעה הפרלמנטרית של הלייבור עלו דרישות לדעת נגד כמה אנשים מתנהלות חקירות, כמה מכתבים נשלחו לנאשמים בדרישה כי יחדלו ממעשיהם, ואילו פעולות ענישה ננקטו, מעבר למה שחשפה פורמבי.

חברי הפרלמנט היהודיים רות סמית' ודיים מרגרט הודג' העלו השערה כי הושמטו מהנתונים עוד אלפי מקרים של שנאת יהודים. "זה לא הסתיים", קבעה סמית. "אף אחד לא יוציא אותי מהמפלגה הזו כדי למנוע ממני לנהל את המאבק הזה".

"אנחנו יודעים על עוד אלפי מקרים, של תלונות שהוגשו שבהם לא נעשה כלום, ככל הידוע", הוסיפה. "האמינו לי, אנו נמשיך להילחם בזה". הודג' גילתה כי היא לבדה דיווחה להנהלת המפלגה לגבי יותר מ-200 מקרים של אנטישמיות שהופנתה נגדה. חברת הפרלמנט היהודיה לוסיאנה ברגר הקריאה בפני חברי הסיעה מסרים אנטישמיים מכוערים שקיבלה מחבר מפלגה שטרם הוצא משורות הלייבור. חבר הפרלמנט ג'ון מאן סיפר על השנאה היוקדת שהופנתה נגדו ונגד משפחתו ע"י חברי מפלגה מסוימים. הוא אמר שחש על בשרו את עוצמת השנאה האנטישמית למרות שאינו יהודי.

כמו כן, השבוע התרחשו לא מעט מקרי אנטישמיות בעולם. לדוגמה, עץ שנשתל בפרבר של פריז לזכרו של אילן חלימי ז"ל, יהודי שנרצח ב-2006, נכרת השבוע על ידי אלמונים. בהונגריה, מאות ניאו נאצים הפגינו בסוף השבוע בבירה, בודפשט עם דגלי נאצים ובנאומיהם ציטטו את היטלר ימח שמו. ובסדני שבאוסטרליה רוססו עשרות צלבי קרס באזור חוף בונדי, הנחשב כאתר תיירות פופולרי בעיר.