נפתלי בנט מחכה להגשת כתב אישום נגד נתניהו במטרה להוביל לפרישתו מהחיים הפוליטיים. כך צוטט הבוקר (ראשון), בידיעות אחרונות, ח"כ אביגדור ליברמן כמי שאמר את הדברים בשיחות סגורותץ

"בנט וחלק מהשותפים הפוטנציאלים האחרים", אמר שר הביטחון לשעבר לפי הדיווח, "מחכים לנתניהו בפינה בנושא המשפטי. למחרת הבחירות הם הראשונים שיקפצו ויגידו בפאתוס, שזה בלתי אפשרי שמי שמואשם בפלילים ירכיב ממשלה"

עוד הוא אמר כי לדעתו, "נתניהו ילך בסוף לעסקת טיעון בנוסח ההסכם שעשה נשיא המדינה עזר ויצמן - פרישה לקיסריה בתמורה לכך שלא יועמד לדין. אם ייחתם הסכם כזה, הליכוד יצטרך לבחור יורש עוד לפני הבחירות"

בימין החדש לא אהבו את הדברים ואמרו בתגובה כי " ליברמן הוא דברן בלתי נלאה, ועל כך יעיד המחבל איסמעיל הנייה שעדיין ממתין בסבלנות לתום איום ה־48 שעות של ליברמן מפלגת הימין החדש עומדת מאחורי עמדתה הברורה: אנו נמליץ לנשיא על נתניהו".

שר האוצר משה כחלון | מכחיש חבירה ללפידצילום: הדס פרוש/פלאש 90

בתוך כך, דווח בישראל היום כי נבחנת אפשרות לאיחוד בין יאיר לפיד למשה כחלון, לקראת הבחירות הקרובות, זאת לאור הדשדוש בסקרים של יש עתיד והחשש כי כולנו לא תעבור את האחוז החסימה.

ממפלגת כולנו נמסר כי "מדובר בעוד ידיעה מצוצה מהאצבע שנכתבה ופורסמה בכוונת מכוון ללא קבלת תגובה כנדרש.  זה חלק מקמפיין שנועד לפגוע ב"כולנו" שהודיעה מעל לכל במה כי תתמודד עצמאית.  אין אף מפלגה בישראל שמציגה ניסיון, יכולת ועשייה מוכחת, כפי שמציגה כולנו.  לצד מפלגות נטולות עמדה ומפלגות אחרות העסוקות ביצירת ריב, פלגנות ומדון בחברה הישראלית - רק כולנו מתייצבת כאשר הדאגה לאדם במרכז".