יהודית מורי בת 55 (3 ילדים, 5 נכדים) חולה במחלת כליות סופנית. כבר מספר שנים עוברת מורי טיפולי דיאליזה קשים במשך שעות בבית החולים מספר פעמים בשבוע. לאחרונה מצבה הפך לקריטי והיא זקוקה להשתלת כליה בהקדם על מנת להציל את חייה.
ליהודית סוג דם יחסית נדיר- מסוג O- ומכיוון שמדובר במחלה תורשתית בני משפחתה אינם יכולים לתרום לה כליה. בנוסף, יש לה בעיה נוספת של נוגדנים בדם- כך שהדבר מקשה מאוד למצוא התאמה. לאחר חיפושים- נמצאו מספר מועמדים שהתאימו מבחינת סוג הדם- אך בעיית הנוגדנים לא איפשרה את ההשתלה. הילדים שלה יצאו כעת בקריאה ברשתות החברתיות בחיפוש אחר תורם מתאים.

קרן אזולאי, בתה של יהודית, פרסמה פוסט בפייסבוק, שכבר זכה למאות רבות של שיתופים, וביקשה מהציבור לנסות ולסייע: "אמא יש רק אחת. בדיוק כמו לכם גם לי יש רק אמא אחת והיא כל עולמי, הלב הפועם של משפחתנו, הנפש הנדיבה והטובה ביותר שתוכלו לדמיין. אמי בת 55, נשואה, אם לשלושה וסבתא לחמישה. אמא שלי הגיבורה חולה במחלת כליות סופנית. מזה 3 שנים הגיבורה שלי עוברת טיפולי דיאליזה קשים ומתישים בהם מסננים את הדם מגופה - תהליך קשה ומתיש. לאחרונה חלה החמרה במצבה הרפואי והיא חייבת לעבור בדחיפות השתלת כליה לצורך הצלת חייה.
המחלה של אמי תורשתית ולכן אף אחד מאיתנו לא נמצא מתאים לתרומה. חמישה מלאכים מלאי אהבת חינם שביקשו לעזור ולתרום עבורה כליה נמצאו כלא מתאימים והלב של כולנו ממשיך להישבר ולהתרסק למיליון רסיסים פעם אחר פעם. אני מפרסמת את הפוסט הזה ובוחרת להאמין בכוחה העצום של אמונה ובטוב ליבם האינסופי של אנשים שייתכן ונפלה בחלקם הזכות הגדולה ביותר שקיימת - להציל חיי אדם.
אני זועקת ומתחננת לעזרתכם - אנא עזרו לנו למצוא תורם/ת מתאים/ה ולהציל את חייה של אמי,אנו מחפשים תורמים עם סוג דם O (לא משנה פלוס או מינוס.) "כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו".

במקביל, מנסה המשפחה לנסות ולהתחיל תהליך לחיפוש תורם בארה"ב ופתחה חשבון בנק לתרומות למימון זאת.

המעוניינים לבדוק התאמה (בתהליך פשוט מאוד) או לתרומות – 
קרן - 053-3395336
בנק לאומי (10), סניף 944, ח-ן 47299-00