בעקבות המצב בסקרים, פירוק המחנה הציוני וסילוקה של ציפי ליבני מהמפלגה, קריאות בוז ושריקות נשמעות בזמן נאומו של יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי. בקהל נשמעות גם לא מעט קריאות "תתפטר". מנגד נשמעו לא מעט קולות תמיכה ביו"ר מפלגת העבודה.

"אחרי הבחירות אנחנו נוריד את יוקר המחיה, נבטל את חוקי השחיתות של - נשים את אורן חזן ובצלאל סמוטריץ בספסל האופוזיציה. ננהל את המדינה עבור כל התושבים ולא עבור האליטה הימנית. אנחנו נמשיך, זה בסדר שיש כאלה שקוראים קריאות ושורקים. הם לא יעצרו אותנו. הם מקסימום יביאו כמה כותרות לעיתונים. דוד בן גוריון לימד אותנו לחפש את הנתיב לפתרון מדיני. אנחנו הולכים להפתיע בגדול." סיים גבאי.

ח"כ איתן כבל | "אחד מאיתנו משקר וזה לא אני"צילום: פלאש 90

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל אמר: "זה הבית שלי. נאבקתי עליו. נלחמתי עליו. אף אחד לא יזרוק אותי מהבית שלי ושלכם. אני לא מתכוון להתפטר. אנחנו נמצאים כאן בקרב על הבית שלנו על הערכים שלנו, על התנועה שהקימה את המדינה. תמיד בחרתי בערכים. שלמתי מחירים פוליטיים כבדים ולמרות זאת לא עזבתי את הבית אף לא ליום אחד. לא ראיתי במפלגה מקפצה ולא שלט בורסאי. גם היום עומדת בפנינו בחירה מאוד ברורה. לבחור בערכים של תנועת העבודה. אנחנו לא ניתן לבן אדם אחד להפיל את הבית הזה עלך יושביו. למה אתה מנסה לדחוק את חברי הכנסת החוצה? אפילו ראש הממשלה לא קיבל את השירונים שלו. איימת עליי שתמוטט את הבית הזה. אתמול עשית מעשה חמור מאוד, התראיינת לאודי סגל והכחשתה את הדברים. הבעת זלזול בדברים. אז אחד מאיתנו משקר וזה לא אני. הלכתי לפוליגרף. יש לי הוכחות שאני דובר אמת. טעיתי שבחרתי בך אבי גבאי. אני מתנצל בפני עמיר פרץ. לא בשביל עצמי אני עומד כאן, אלא בשביל המפלגה הזאת שעומדת להימחק."