אריק דנינו מגיע בכלל מתחום העיצוב, צילום אינו נמנה על עיסוקיו הרשמיים, אך הוא בהחלט מוגדר כתחביב רציני. לפני כשנה וחצי רכש לעצמו רחפן, והחל לצלם באמצעותו מקומות מגוונים בארץ ישראל. לאחרונה איגד את הצילומים לקליפ קצר ומרשים, וכלל בו מקומות מעניינים בהחלט. בין היתר צילם דנינו את המכולות בנמל אשדוד, גן רבינוביץ' בירושלים - הלא הוא "גן המפלצת", אנדרטה לזכר חללי חטיבת צנחנים, שדה תרמו סולארי ב"אשלים", "חורשת הפאוליניות" בבית חנן, מוזיאון "יד לשריון" בלטרון, מבוך קלחים ומבוכים בהוד השרון, אצטדיון נס ציונה, ואפילו -  מכון לטיהור שפכים בראשון לציון. 

"רציתי ליצור סרטון מיוחד ולא עוד סרטון רגיל של צילום רחפן", הוא מספר ל"כיפה", "לכן אספתי את כל חומרי הגלם שצילמתי במשך השנה האחרונה, וניסיתי למצוא מכנה משותף, זה לא היה פשוט בכלל. בסוף הצלחתי למצוא מכנה משותף בין צורות גיאומטריות ומקומות, שיכול להיות ביניהם קשר מסויים.

לאחר מכן, חפרתי בין מאות מוזיקות שונות עד שמצאתי את המוזיקה הזו שהתחברתי אליה מאוד.
הוצאתי קרוב לעשר גרסאות שונות של הסרטון עד שהגעתי למשהו שאני מרוצה ממנו, וגם עכשיו, בתוצאה הסופית, אני מרגיש שיש עוד דברים לשפר. אבל הבנתי שזה לא ייגמר לעולם כנראה, אז שחררתי אותו כמו שהוא". אנחנו חושבים, שהוא פשוט מושלם.