בזמן שרוב האנשים בוכים על הקור והגשם שנכנס למגפיים אתם יוצאים לקפץ בשלוליות? מעדיפים חורף על קיץ באופן כללי? ברכותינו. הבנתם את מהות החיים. עכשיו צריך רק לנסות להסביר לאלה שמעדיפים להתאדות בחום של יולי-אוגוסט מה קוסם לנו בעונה הקרה.

1. האדים בחלונות: אם יש משהו שכולם, אבל ממש כולם זוכרים מהילדות זה משחקי איקס עיגול סוערים שהתרחשו על חלונות אוטובוס בימים קרים. אתם אולי תחשבו שאתם טיפה מבוגרים מידי בשביל לעשות את זה כיום, אבל אם תוציאו את הראש מהפלאפון בנסיעה הקרובה ביום סגריר תתפלאו לראות כמה אנשים בוגרים משרבטים בהיסח הדעת כל מיני שטויות על החלונות הקפואים. קחו אתכם לנסיעה הבאה גם חבר או ילד- כך תוכלו להיזכר בכל מיני משחקי ילדות נחמדים.

2. שוקו חם: משקה האלים המשובח מככב בחורף ובצדק, הוא מתוק מנחם ובא בדיוק בזמן. המהדרין יוסיפו לו קצפת ומרשמלו וילגמו אותו מתחת לשמיכה תוך קריאת רב המכר התורן האחרון או צפייה בסדרה האהובה עלינו בנטפליקס.

שוקו חםצילום: shutterstock

3. בגדים גדולים, ארוכים וחמים: הבגדים בחורף גדולים ומנחמים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. אם אכלתם יותר מידי בשבת האחרונה תוכלו בכיף להתכסות בסוודר גדול ומעיל. בנות- זה הזמן להוסיף גם כפפות, צעיפים וכובע צמר ולצאת לרחוב נוטפות סטייל חורפי במיוחד.

4. הקול של הגשם: יש לו אמנם נטייה לתפוס אותנו כשאנחנו באמצע הרחוב ולפעמים גם בלי מטרייה, אבל אם יצא לכם לשון צהריים בסתם יום של חול או לקום מאוחר בשבת בבוקר כשבחוץ סוער אין ספק שהתמכרתם להרגשה. משהו בקול הטפטוף על החלונות כשאנחנו מכורבלים עמוק בתוך הפוך גורם לנו לרצות שהחורף יימשך לנצח, או לפחות קצת יותר מחודשיים בשנה.

5. מרקים: מרקים, מרקים ועוד פעם מרקים. הם בריאים ברובם, משביעים ומנחמים. איך שלא תסתכלו על זה בקיץ חם מידי בשביל לאכול מרק ולאכול במזגן לא מרגיש כמו "הדבר האמיתי". לכן חורף היא העונה המושלמת בשבילם. הכינו לכם סיר מהביל מלא מכל הבא ליד והוסיפו קרוטונים או שקדי מרק. נכון, זה לא בריא, אבל היי- אנחנו לא נספר לאף אחד.