פרטנר ונטפליקס מחזירות את הטבת 'חצי שנה נטפליקס במתנה' למצטרפים חדשים לחבילות הטריפל והבנדל של פרטנר TV.

בתוך פחות משנה וחצי מאז ההשקה, לפרטנר TV יותר מ-118 אלף משקי בית הנהנים משירות הטלוויזיה, ויותר לקוחות מצטרפים לפרטנר TV מדי רבעון מכל שירותי הטלוויזיה המתחרים ביחד.

בימים הקרובים, יעלה הקמפיין הרביעי המשותף לפרטנר ולנטפליקס, בכיכובם של אייל קיציס ומריאנו אידלמן, שישלב אלמנטים מהסדרה המצליחה של נטפליקס 'בית הנייר'. 

הטבת חצי שנה מנוי נטפליקס בחבילת HD ללא תשלום זמינה החל מהיום. ההטבה מיועדת ללקוחות חדשים שיצטרפו לפרטנר TV בשילוב שירות אינטרנט (ספק ותשתית), או בשילוב אינטרנט (ספק ותשתית) וטלפון נייח, במחיר של החל מ-129 שקלים לבנדל או טריפל על גבי תשתית הסיבים של פרטנר, או החל מ-139 שקלים על גבי תשתית בזק או הוט.

שירות פרטנר TV כולל עשרות ערוצים חיים, בהם ערוצי ברודקאסט, ילדים, פנאי ובידור, סדרות וסרטים, ערוץ טדי (ערוץ צחוק ישראלי מקורי ובלעדי, בשיתוף טדי הפקות), ערוצי טבע ודוקו, ערוצי ספורט מבית ערוץ הספורט ו-ONE, ועוד. 

בנוסף, בפרטנר ניתן ליהנות מתכני הערוצים השונים עד שבועיים אחורנית, ללא צורך בהקלטה, באמצעות שירות Catch Up ששינה את הרגלי הצפייה וביטל את המרדף אחר ההקלטות.

השלט של פרטנר TV כולל מספרים לזפזופ נח בין הערוצים, וכפתור נטפליקס וכפתור יוטיוב, לכניסה נוחה לשירותי התוכן. בנוסף, השלט מאפשר חיפוש קולי בלוח השידורים של הערוצים השונים, ב-VOD, ב-Catch up וביוטיוב.

שירות פרטנר TV, זמין לצפייה על גבי ממיר פרטנר TV (ממיר פתוח התומך בצפייה באיכות 4K), אפל TV, מחשב (ממשק דפדפן), ומכשירי סמארטפון וטאבלט.