חברת הכנסת רחל עזריה, פורשת ממפלגת כולנו בהוראתו של יושב ראש המפלגה משה כחלון, טוענת כי המפלגה "זזה ימינה" ואין לה מקום שם בכנסת הבאה. 

שאלנו את חברת הכנסת האם היא תצטרף לאחת המפלגות שרצות לכנסת ה-21, עזריה ענתה: "הכל עדיין בבדיקות, זה מוקדם נורא", והוסיפה, " יש כל מיני מפלגות ויש דיבורים. כל המערכת הפוליטית כמרקחה אז שום דבר לא ברור עדיין". עזריה רוצה להמשיך לעסוק בעבודה פרלמנטרית גם בכנסת הבאה: "אני גאה במה בחוקים שהעברתי ורוצה להמשיך בכך". 

עזריה הסבירה מה גרם לקבע ביחסים בינה ולבין כחלון, שהובילו לפרישתה מהמפלגה: "אני לא רציתי להמשיך בכולנו כי הפערים הלכו וגדלו. רוב המחלוקות בשנתיים הראשונות היו סביב חוקים בנושאי דת ומדינה שאותם הצלחתי לבלום. בשנה האחרונה הגיעו המון חוקי דמוקרטיה."

חברת הכנסת טענה כי חבר הכנסת בני בגין והיא יצרו סוג של שותפות ועצרו חוקים רבים שהיו אנטי דמוקרטיים לדבריה: "אני לא רוצה עוד קדנציה כזו שבה אני חורקת שיניים", והוסיפה, "זה לא הוגן כלפי הקואליציה ולא הוגן כלפי או כלפי כחלון-אני צריכה להיות במקום שאני מאמינה אותו. הפער ביני לבין המפלגה נהיה גדול ואני לא ראה אותו נעלם, אלא רואה את הכנסת הבאה אפילו עוד יותר כזו".

חברת הכנסת בלמה את חוק נאמנות בתרבות, כאשר הצביעה נגדו בוועדת הכנסת. עזריה הסבירה מדוע התנגדה לו: "חוק נאמנות בתרבות היה חוק גרוע. החוק מתיר לשלול תקציב גם בלי לראות את היצירה בין אם זה סרט או מיצג. בנוסף למרות שתהיה וועדה בסוף שרת התרבות יכולה להחליט לבד. באיזה מקום נשמע שרק אדם אחד מקבל את ההחלטה?". חברת הכנסת הוסיפה עקיצה לשרת התרבות: "מקורב של מירי רגב אמר לי שהיא בונקר ולא תסכים לערוך בו שינויים".

חברת הכנסת, החברה בוועדת האתיקה של הכנסת, התייחסה לאופן סילוקה של יושבת ראש האופוזיציה, ציפי לבני, ממפלגת המחנה הציוני מול המצלמות: "אני לא חושבת שזה הוסיף כבוד לכנסת, היה אפשר לעשות את זה אחרת"