במייל שיצא היום (ד) למורי החמ"ד, הכריז  ד"ר אברהם ליפשיץ, ראש החמ"ד, על השקת "תנועת המחנכים". במייל כתב ליפשיץ: "כולנו יודעים שהמבט של המחנך, תנועת הנפש של מנהל בית הספר, הלב האוהב שעמה מגיעה הגננת לגן- מחוללים את המעשה החינוכי! שם זה מתרחש. בעבר הדגשנו במאמר 'עיני משיח' כי המחנך שניחן בעינים שכאלו זוכה ומביט בתלמידיו במבט מצמיח -
מבט של 'עיני משיח' – מקבל את כל האדם, את סגולותיו, את מעלותיו ואת חולשותיו.
מבט של 'עיני משיח' – נותן אופציה להשתנות ורצון לנוע תמיד 'למעלה' יותר, 'פנימה' יותר.
מבט של 'עיני משיח' – זו שאיפת כל מי שרוצה ללכת בדרכו של אברהם אבינו, המאמין הגדול, המחנך הגדול, הרואה בסדום את דוד המלך.
אנו שמחים מאד להודיע על פתיחת אתר למחנכים"

האתר בשיתוף עמותת "סולמות" אמור להיות מרחב וירטואלי שמיועד למורים של החמ"ד, שיתן מרחב לדיון מעמיק, רציני ומקצועי- חמ"ד Open Space . בכל שבועיים יעלה באתר נושא ועליו 8 אנשים שיתבקשו להגיב בנושא. השבוע בפתיחת האתר: בעקבות אמירתו של משה רבנו בפרשה "כי כבד פה וכבד לשון אנוכי", ביקשנו מ8 אנשים מרתקים, גברים ונשים, מגוונים ומעניינים, להתייחס לנושא. יש באתר מאמרים וסרטונים, הצעות לדיון ורעיונות שאפשר להדפיס. 

ד"ר ליפשיץ הוסיף: "פתיחת האתר והשתלמויות המחנכים בחמ"ד היא קריאה גדולה לתנועת מחנכים של החמ"ד - תנועה שתכוון אותנו לחשיבה משותפת, ללמידה, ולתחושת שליחות ומנהיגות - להוביל את כלל בתי החינוך - על ידי ובזכות המחנכים והמחנכות הנפלאים שבחמ"ד!"