עמותת 'בוחרים משפחה' הפועלת לשימור התא המשפחתי המסורתי פותחת את פעילות התנועה בעצרת במרכז תל אביב. פעילי להט"ב קוראים לתומכים בהם להגיע להפגנת נגד באותו המקום ובאותה השעה. עמותת בוחרים משפחה פנתה לניצב דוד ביטן, מפקד מחוז תל אביב בבקשה "להגן על באי העצרת מפני פרובוקציות ואלימות של מי שמסיתים ומוסתים כנגדנו". 

העצרת שארגנה עמותת 'בוחרים משפחה' קיבלה חשיפה בכלי תקשורת אך לטענתה נכתבו עליה דברי שקר והסתה "נעשה ניסיון מכוער להשחיר את פנינו ובכלי התקשורת השונים היו ביטויי הסתה ושנאה בלתי נסבלים. נציגי התנועה שעלו לשידור סומנו כמפיצי חושך ושנאה, ופורסם מידע שקרי". 

העמותה, שקיבלה אישור לקיום העצרת ממשטרת תל אביב, תהתה במכתב אם המשטרה אישרה את הפגנת הנגד העומדת להתרחש "אנו רואים בהתארגנות זו של ארגוני להט"ב שונים סכנה גדולה וניסיון לפגוע בזכותנו להביע את עמדתנו המשקפת את דעת רוב הציבור בישראל באופן חופשי ודמוקרטי". 

מארגני הפגנת הנגד יוצאים המחאה נגד העמותה וטוענים "משפחות יש מכל הסוגים". מארגני ההפגנה קראו להתייצב מול העצרת "כל אחד ואחת שחשוב להם החופש שלנו והמשפחות שלנו למפגן של אהבה וחופש", והוסיפו, "בניגוד למסיתים נגדנו אין בכוונתנו לחסום כבישים וגם לא להתנגח בהם בתגובה אנחנו לא באים להפגין נגד המפגינים אלא להניף שלטים של גאווה, אהבה וקבלה!" 

מארגני העצרת הפצירו במשטרת תל אביב "אנו מצפים שבמידה והפגנת הנגד של ארגוני הלהט"ב לא תואמה ואושרה מראש תפעלו נגד מי שיצר את ההזמנה ומטעה ציבור להגיע לאירוע רק כדי ליצור פרובוקציה. במידה ואכן אושרה הפגנת נגד אנו מצפים שמשטרת ישראל תדאג להרחיק אותה באופן שלא יאפשר ח"ו לנציגי ארגונים אלו להפוך את דברי הבלע שנציגיהם משמיעים בימים האחרונים כנגד מארגני העצרת העוסקת בחיוב ולא בשלילה". 

המכתב למשטרהצילום: ללא