פרשת 4000 גורמת לסדק נוסף ביחסים הרעועים בין ראש הממשלה נתניהו לשר החינוך בנט. עמית סגל פרסם ב'חדשות' שחלק ממסע הלחצים שהפעיל נתניהו על אתר 'וואלה' היה להכפיש את גילת בנט, אשתו של השר בנט. וואלה סירבו בתוקף. בנט הגיב בחומרה על הדברים ‏"זהו מעשה נבזי ופחדני". 

המשטרה המליצה להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בפרשת וואלה-בזק המכונה תיק 4000, באשמת שוחד. על פי החשד, ראש הממשלה פעל להטות רגולציות לבזק שבשליטת אלוביץ' בתמורה לסיקור אוהד באתר וואלה. כעת נחשף כי נתניהו ביקש לא רק סיקור אוהד, אלא הפציר באלוביץ' להשמיץ את גילת בנט, אשתו של השר נפתלי בנט. על פי הפרסומים נתניהו רצה שיכתב שאשת השר, שפית במקצועה, הועסקה במסעדות לא כשרות. באתר וואלה סירבו לעשות כמצוותו של ראש הממשלה.

השר בנט ויושב ראש הבית היהודי פרסם הודעה חריפה במיוחד: ‏״צר לי עליך, מר נתניהו. 
‏טרחת אישית להתקשר לבעלי ״וואלה״ כדי לפגוע באשתי. ‏זהו מעשה נבזי ופחדני. ‏תתבייש לך".

בנט הוסיף: "‏התחתנתי עם גילת, אישה מופלאה, ישראלית מבית חילוני וערכי, ויחד הקמנו בית ציוני דתי נפלא. ‏משפחתי היא גאוות חיי. ‏אל תתנצל בפניי; אני לא מעוניין. ‏תתנצל בפני אשתי״.

מהליכוד נמסר בתגובה: "אין גבול לצביעות של בנט, הוא זה שצריך להתנצל. עיתונאים רבים יודעים שמהרגע שעזב את לשכת נתניהו, הוא לא הפסיק לתדרך נגד שרה נתניהו ולהשמיץ אותה בכל הזדמנות. מי שיש לו חמאה על הראש, שלא יצא לשמש"