איגוד האינטרנט יוצא נגד חוק הפורנו אותו מקדמים חברת הכנסת מועלם (הבית היהודי) וחבר הכנסת מיקי זוהר (ליכוד)וטוענים כי זה מהלך שיגרום לבזבוז כספי ציבור בעוד כאשר השירות ניתן בחינם. 

חוק הפורנו יאפשר כניסה לאתרים פורנוגרפיים רק באמצעות סיסמה, כפי שקיים היום בטלוויזיה, שאותה ניתן יהיה לקבל מספק האינטרנט באופן אוטומטי וללא צורך לבקש זאת. כמו כן תהיה הגבלה על גלישה באתרי הימורים ואלימות. בנוסף לכך יוענק תגמול כספי לספקי האינטרנט על כל לקוח שהגישה החופשית שלו לאתרים המדוברים תיחסם.

איגוד האינטרנט תוקף את החוק: " "חוק הפורנו" ישליך 60 מיליון שקל מכספי הציבור לפח על פתרונות סינון תכנים שכל הורה יכול להוריד בעצמו - ובחינם", באיגוד מוסיפים, "זהו חוק חסר תוחלת שלא ימנע מילדים להיחשף לתכנים אלה"

יוזמת החוק, יו"ר סיעת הבית היהודי,שולי מועלם, יוצאת להגנת החוק: "המחקרים מדברים בעד עצמם ומצביעים על כך שהגיל הממוצע לחשיפה ראשונית לפורנוגרפיה בישראל עומד על 8 שנים. המציאות שבה לילד קל יותר לצרוך פורנוגרפיה מאשר לרכוש ארטיק במכולת השכונתית לא תימשך עוד. החוק החדש יחייב את ספקיות האינטרנט לספק אינטרנט מסונן וקוד להסדרת גלישה חופשית"

חברת הכנסת טוענת שהחוק לא יפגע במבוגרים:"החוק יאפשר להורים אחראים להגן עם ילדיהם מפני חשיפה לתכנים פורנוגרפיים ומצד שני ראשי איגוד האינטרנט יוכלו להמשיך ולספק פורנוגרפיה בשם חופש הביטוי"

ההתנגדות לחוק מגיעה גם מבית. לפני כשנתיים יצא הרב  יהושע שפירא בהודעה נחרצת "חוק בלי טעם ובלי ריח". הרב שיבח את הח"כית על יצירת הדיון אבל מעריך: "לא ייצא מזה שום דבר"