אני יודעת שיש עניין אצל המלכה, לא לחזור על אותו בגד ועל אותו תכשיט פעמיים. ואם מלכה לובשת שוב את אותו הדבר, זה מאוד מאוד מחמיא למעצב או למי שהעניק את התכשיט במתנה.
אפשר להבין את זה כאשר מדובר בבגדים רגילים, אבל כאשר מדובר במעילים, זה נראה לי מסובך מידי, כל יום ללבוש מעיל חדש. איפה מאחסנים אותם? ומי מחליט על זה, שמותר ללבוש פעם אחת בלבד? ולא רק שזה לא מועיל..אני כבר חושבת על כמה צריך להסתובב בחנויות כדי למצוא לכל יום בגד חדש, וכבר יש לי סחרחורת. אבל זה בהחלט מעניין לראות מה כל פעם לובשים בבית המלוכה של אנגליה. ובציפייה לחורף וגשם, בואו נראה איזה מעילים לבשו הדוכסיות לאחרונה.

כמו בכל בגד, יש שלוש עקרונות שצריכים לחשוב עליהם, כדי להיראות במיטבך: התאמה למבנה הגוף, התאמה לצבע הפנים, והתאמה לסגנון האישי שלך. סגנון זה דבר המשתנה עם השנים, אבל צבעים ומבנה הגוף כמעט ולא.

מעיל שמייגן לבשה לאחרונה, מי אמר שסגול ובורדו לא הולכים ביחד?

זהו שילוב עדין, מנוכרומי, מתאים בהחלט לתקופת החורף, כאשר מתחשק לנו ללבוש בגדים יותר "שקטים", בצבעוניות עדינה יותר. אני מאוד אוהבת לשלב עם הצבע הסגול, גם טורקיז וכחול. זה גם שילוב מונכורמי, צבעוניות דומה של הצבעים שעומדים אחד ליד השני במעגל בצעים. מבחינת הצבע, כבר כתבתי כאן בעבר, שסגול הוא מתאים לכולן, ובהחלט מתאים גם למייגן.


מייגן בהריון, ברוך ה', ולכן מבנה הגוף שלה ומה שמתאים לו משתנה. אני מאמינה שיותר קשה לה לסגור את המעיל, ולכן היא בחרה ללבוש אותו ככה, ובהחלט זה מייצר פסי אורך מקדימה ויחמיא למבנה הריוני.


מעניין שגם קייט לבשה לאחרונה מעיל כמעט באותו צבע, יותר לכיוון הבורדו.

המעיל שלה מזכיר יותר ז'קט. כמו בז'קט, גם במעיל חשוב להדגיש את המותן, על ידי הצהרה במותן, חיתוך המותן או חגורה. במקרה של קייט גם מכפלת מדגישה את המותן. וחשוב להקפיד שהתפר של הכתף נמצא בדיוק בעצם הכתף. אם התפר גולש, לרוב זה אומר שהמעיל גדול מידי.


בורדו מחמיא לנשים בהירות. לצבע הזה הייתי מוסיפה עוד צבע ירוק כהה, זה צבע המשלים של בורדו או אדום, ונראה ביחד מעולה. אפשר גם כחול או ירוק זית.

 

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

 

לאה לאוקשטייןצילום: עדיגיטלי

אני מאוד אוהבת את עולם הצבע. ולמה? אורח החיים שלי בילדות אילץ אותי להעריך את מה שיש לי ולחפש פתרונות יצירתיים כדי להסתדר עם המעט שיש לי. אז צבע הוא מרכיב קריטי לארון מצומצם אך יעיל ביותר. אם יודעים איזה צבעים יפים לי, איזה צבעים מתאימים לשילובים, מה כדאי להשאיר בחנות ולא לקנות - אז הרבה הרבה יותר קל לדייק בסטייל שלי. בדיוק בשביל זה פיתחתי ערכה חדשה, הכוללת תהליך אבחון דיגיטלי, סרטון הדרכה, מדריך מעשי לשילובי צבעים עם המחשות ובנוסף לכל - ערכת צבעים פיזית שמגיע בדואר עד שבועיים מיום ההזמנה! חפשי פרטים בפייסבוק שלי - סטיילינג לדתיות שבא מבפנים, או באתר שלי.