"לאהוב את אנה" - לטובת חבריי שלא צופים בטלוויזיה, זו סדרה שמשודרת עכשיו ומתעדת את מסעה של אנה- רקדנית ופליטת ריאליטי מפורסמת במסע שלה למציאת בן זוג. כל יום שני דייטים ומפגש של שעתיים עם פסיכולוג. הכל מתועד. נשמע לכם טראשי? קצת. 

אבל האמת שמה שעושה את התכנית הזו הוא המפגש של אנה עם הפסיכולוג ששופך אור על כל סצינת הדייטים. על השיפוטיות שהיא אבי אבות הכישלון בפגישה עם בן זוג פוטנציאלי, או עם בני אדם באופן כללי. 

אני לומדת דרכה על דברים שקורים לי או לצד השני בדייטים באופן לא מודע, ועל איך אני מעבירה את זה למקום בו אני מודעת לדברים האלה ומנסה לתקן, לפחות מה שאני יכולה מהכיוון שלי. ואחד הדברים החשובים - שיתוף של מישהו חיצוני, אובייקטיבי שיכול לשפוך אור על סיטואציות שלפעמים אנחנו נוטים לפרש לא נכון. 

הסתכלתי עליה. בחורה יפייפיה, רזה, מצליחה מאוד, והיא מוצאת את עצמה יושבת בדייט מול בחור שאומר לה בפנים שזוגיות זה עול ושהיא מיררה לבני הזוג הקודמים שלה את החיים... מסתבר שזוועות כאלה קורות גם לטובים ביותר, לא רק לי. וזה לא משנה מי את או איך את נראית. 

לאהוב את אנהצילום: צילום מסך - יוטיוב, קשת 12

בתכנית האחרונה היא נפגשה עם בחור רוסי, גם היא רוסיה. זה לא התאים בשום צורה, אבל הפסיכולוג שאל אותה אם היא הרגישה ש"הרוסיות" קירבה ביניהם. וזה כל כך הזכיר לי את המקום הזה של אנשים שמנסים להכיר לי כל הזמן רק פרסים או בחורים ממוצא מזרחי בגלל הסטיגמות שיש להם. עם כל כמה שחשובה לי מאוד התרבות והעדה, אני לא חושבת שיש לזה קשר לסוג בן הזוג, או שאני צריכה לצאת עם גברים שהסטיגמה מנסה להדביק אלי.

אני ישראלית, ודתיה וציונית. זה שאני גם פרסיה, זה רק בונוס :) 

אז בפעם הבאה לפני שאתם יוצאים לדייט, למרות שאתם לא תקבלו מונית הלוך חזור, ולא ינסו להרשים אתכם בדייט רומנטי כמו אנה. חשבו רגע, אולי השיפוטיות הזו יכולה למנוע מכם להכיר את אהבת חייכם.

 

 

לכל הטורים של אלינור, היכנסו