אחרי התפטרותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן מתפקידו והאולטימטום של הבית היהודי לקבלת תיק הביטחון, ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש מחר (א') עם שר האוצר ויו"ר מפלגת "כולנו" משה כחלון לפגישה מכרעת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו צייץ בחשבון הטוויטר שלו "מחר בבוקר אפגש עם משה כחלון לפגישה מכרעת לפני ישיבת הממשלה, בניסיון אחרון לשכנע אותו לא להפיל את הממשלה. ‏אם סיעת כולנו לא תפיל את הממשלה- יש ממשלה. אסור להפיל ממשלת ימין. ‏כל חברי סיעת הליכוד מעוניינים להמשיך לשרת את המדינה שנה שלמה נוספת, עד סיום הקדנציה בנובמבר 2019."

ח"כ בצלאל סמוטריץ' מהבית היהודי הגיב לדברי נתניהו ואמר כי ממשלת ימין נמדדת במעשים ולא בכותרות והזכיר לראש הממשלה כמה דברים: פינוי חאן אל אחמר, מדיניות נחושה מול חמאס, פסקת ההתגברות, הסדרת ההתיישבות, הוצאת המסתננים, ניצול הזדמנות ממשל טראמפ לביטול רעיון שתי המדינות. "אז אולי באמת הגיע הזמן לבחירות ולהקמת ממשלת ימין." אמר ח"כ בצלאל סמוטריץ'.

כזכור, אביגדור ליברמן הניח את מכתב התפטרותו ביום חמישי האחרון, זאת לאחר חילוקי דעות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעניין השגת הפסקת האש מול חמאס. יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט דרש מראש הממשלה מיד אחר כך את תיק הביטחון לידיו. ביום שישי האחרון נפגשו בנט ונתניהו בנושא זה כשבסוף הפגישה הוחלט כי בנט לא יקבל את תיק הביטחון.

השר אריה דרעי, יו"ר ש"ס התבטא בעניין ההליכה לבחירות באופן חיובי. גם שר האוצר משה כחלון, יו"ר מפלגת "כולנו" טען שבעקבות המצב אין ברירה אלא ללכת לבחירות. מחר כאמור, תתקיים הפגישה בין שר האוצר לבין ראש הממשלה.