שמונת בני המשפחה מהישוב פסגות שבבנימין נספו היום (ג') בתאונת הדרכים הקשה ליד צומת עין בוקק. ההורים וששת ילדיהם נהרגו בתאונה כאשר רכב פרטי נכנס במכוניתם חזיתית. 

ממשטרת ישראל נמסר כי פרטי התאונה עדיין בבדיקה. בחקירה ראשונית נמצא כי התאונה קרתה בשל חוסר תשומת לב של אחד הנהגים. בני המשפחה מצאו את מותם לאחר שנלכדו בתוך הרכב הבוער ולא הצליחו לברוח ממנו. 

נהג הג'יפ, המעורב בתאונה, שאשתו ובתו נפצעו באורח בינוני, אמר לשוטרים: "הרגתי חמישה אנשים. איך אוכל לחיות עם עצמי?" 

צילום: דוברות מד"א

המועמד לראשות מועצת בנימין, תושב פסגות, ישראל גנץ: "התבשרנו בשורה איומה ונוראה על לכתה בטרם עת של חבריי ושכניי בפסגות שבבנימין, משפחה שלמה, הורים וששת ילדיהם. כולנו המומים. העיניים דומעות. הלב נקרע ומסרב להאמין. הדעת אינה תופסת. לעת עתה עצרתי את פעילותי המתוכננת להמשך היום, בדרכי חזרה למשפחתי ולחברי לישוב ולהערכת מצב עם גורמי המקצוע".

גנץ מסר לפעילים בשטח: "נוכח האבל הכבד שנפל על כולנו, אבקש להתנהל בצורה ממלכתית, להמעיט בגילויי שמחה, לכבות את המוזיקה לחלוטין ולכבד את זכרה של המשפחה". 

שילה אדלר, המועמד לראשות מועצת בנימין מסר: "יחד עם כל תושבי  מטה בנימין והיישוב פסגות אנו כואבים והמומים מהאסון הנורא שפקד את המשפחה בתאונה המחרידה בה נספו אב ואם וששת ילדיהם. ליבנו עם הקרובים והישוב פסגות.

אדלר הנחה גם הוא את הפעילים לעבור לאווירה מאופקת "השם הטוב ישלח כח ונחמה ליישוב פסגות ולתושבי בנימין. אתכם באבלכם".

צילום: דוברות המשטרה

ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה לתאונה: "הלב נקרע לאור האסון הכבד שגדע את חייה של משפחה שלמה. רעייתי שרה ואני אבלים יחד עם כל אזרחי ישראל על החיים שנגדעו באיבם ושולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחה ולתושבי פסגות. היום, כשרבים מאזרחי ישראל מנצלים את יום השבתון לטיולים בארצנו, אני מבקש מכם לעשות הכל כדי לחזור הביתה בשלום".