חקירות ראש הממשלה מגיעות לשלב הסופי של הגשת כתב אישום, ומצטרפות לחקירות של שרים וחברי כנסת נוספים כמו שר הרווחה כץ ויו"ר הקואליציה לשעבר ביטן. כעת מבקש חבר הכנסת מיקי זוהר לחוקק את 'חוק החסינות' הקובע כי חסינות ח"כ תוסר רק באמצעות דרישה מוועדת הכנסת. 

'חוק החסינות' שזוהר מתעקש עליו, היה נהוג בישראל עד שנת 2005. החוק יקבע כי החסינות של כל ח"כ תעמוד לו לפני כתב אישום של היועץ המשפטי לממשלה ותוסר רק באישור ועדת הכנסת. כיום, כתב האישום מוגש באישור היועץ המשפטי לממשלה לח"כ, ליו"ר הכנסת וליו"ר ועדת הכנסת. לאחר מסירת כתב האישום, רשאי הח"כ לבקש תוך 30 יום כי הכנסת, על פי החלטה של ועדת הכנסת, תקבע כי תהיה לו חסינות בפני דין פלילי, לגבי האשמה שמופיעה בכתב האישום. 

כלומר לא יוגש כתב אישום כנגד חבר כנסת ללא אישור של וועדת הכנסת, שנשלטת על ידי הקואליציה. כך שבחוק מגן על ראש הממשלה וח"כים נוספים מפני כתב האישום שבדרך. וסולל את האפשרות שלא יוגש כתב אישום על ראש הממשלה. 

 חבר הכנסת זוהר הסביר: "הצעת החוק שהגשתי נועדה להשיב את המצב לקדמותו ולהביא לכך שנבחרי ציבור יהיו מוגנים מפני רדיפה פוליטית כיוון שכתב אישום יוכל להיות מוגש נגדם רק באישור ועדת הכנסת. אין חולק שהדמוקרטיה הישראלית חייבת להבטיח קודם כל את רצון העם ולמנוע מגורמים לא אובייקטיבים לפגוע ברצונו, רק העם יקבע מי יהיו נבחרי הציבור שלו ורק בידיו יהיה להחליט מי ראוי ומי לא".

זוהר ממשיך: "לעניות דעתי, כתב אישום בזוטי דברים ובמיוחד כשהוא קנטרני ולא הוגן המגיע עקב לחץ תקשורתי או פוליטי כלפיי נבחר ציבור מוטב לו שיוכרע רק על ידי הציבור. על מנת למנוע לזות שפתיים ראוי לציין כי הצעת החוק הזו מגיעה על דעתי בלבד ונועדה להגן על כל חברי הכנסת מימין ומשמאל ואין לרה"מ כל נגיעה ליוזמה החשובה הזו"

חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין (המחנה הציוני) חברת וועדת הכנסת, מצרה על הצעת החוק של זוהר: "חבל שחברי הכנסת של הליכוד הולכים סחור וסחור, במקום פשוט להניח חוק שייקבע כי בנימין נתניהו יהיה ראש הממשלה עד שיגיע ל120, ואם יתאפשר לו, גם אחרי. מטרת שינוי החוק ב-2005 הייתה מצד אחד להותיר על כנה את החסינות החיונית לחברי הכנסת לצורך ביצוע עבודתם, אבל בודאי לא נועדה לכסות על עבירות פליליות ככל שאלו נעברו. מעניין לדעת האם היה טורח מיקי זוהר להניח הצעת חוק כזו, אלמלא היה ראש הממשלה עצמו שקוע בחקירות".

חברת הכנסת תקפה את חברי הליכוד: "פעם היה מבחן ״בוזגלו״, היום עבור הח״כים של הליכוד יש רק את מבחן ״הנאמנות לנתניהו״ , ושום אינטרס ציבורי לא מעניין אותם".

ח"כ סאלח סעד (המחנה הציוני) הגיב גם הוא להצעת החוק: "היצירתיות של חברי הקואליציה להצלת "המלך ביבי" ראויה להערכה. חבל שהם לא מתאמצים באותה מידה לטובת הציבור. בגדי החייט זוהר לא יועילו כי "המלך" הוא עירום"