משפיעה ואהובה. העיתון הכלכלי 'גלובס' פרסם סקר של מגישות חדשות בתקשורת. הדירוג כלל שני פרמטרים; המגישה האהובה ביותר והמגישה המשפיעה ביותר, וכמו כן חולק למספר קטגוריות על פי גילאים. בשני הפרמטרים של הסקר נבחרה אשת התקשורת הסרוגה, סיון רהב-מאיר, למקום השני, בשניהם אחרי יונית לוי, מגישת המהדורה המרכזית של 'החדשות'.

ברשימת המגישות האהודות ביותר הגיעה רהב-מאיר למקום השני, עם 17 אחוזי אהדה, בפער קטן מיונית לוי שניצבת במקום הראשון עם 19%. אחוזי הפופולריות שלה עולים משמעותית, באופן טבעי, כאשר מדובר בבדיקה בקרב הקהל הדתי והמסורתי.

גם ברשימת המגישות המשפיעות ביותר ניצבת סיון רהב-מאיר במקום השני, אותו היא חולקת עם איילה חסון, מגישת ערוץ 10, עם 10% לכל אחת, כשבמקום הראשון ניצבת שוב יונית לוי, עם 25%.

בשני הפרמטרים ניצבת במקום האחרון דנה סומברג, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 20, במקום האחרון (מתוך 12) עם אחוז בודד.