רונאל אלקיים מונה לראש המטה של אמיתי כהן מועמד 'הבית היהודי' למועצת העיר רחובות. 
רונאל אלקיים, בן 27 תושב לוד ובוגר ישיבת שבי חברון, משמש כמנכ"ל מרכז ברקאי להכשרת רבני קהילות ופיתוח קהילות, וכסגן יו"ר צעירי הבית היהודי, ובעברו היה יועץ פרלמנטרי של חה"כ ניסן סלומינסקי וניהל את מטה ישיבות הבית היהודי.
כעת יעמוד אלקיים בראש המטה של אמיתי כהן, חבר מועצת העיר רחובות אשר משמש גם כיועץ לשר החקלאות אורי אריאל, ומתמודד מטעם הבית היהודי למועצת העיר בבחירות הקרובות. ברשימה של הבית היהודי למועצת העיר נמצאים גם חבר מועצת העיר אבי מוזס, מנהל אזור שפלה בשירות הלאומי האזרחי אריה ליפסקר והפעילה החברתית ד"ר אביטל ביר.
 
אמיתי כהן: "אני שמח על הצטרפותו של רונאל אלקיים למטה שלי. רונאל הוא איש עשייה וחזון, בחור נמרץ ופעלתן עם ידע וניסיון רב. אני בטוח שהוא יכניס רוח צעירה ומקצועית ויתרום לנו רבות. זכינו באדם המתאים לתפקיד ואני מאחל לו ולנו הרבה הצלחה"
 
רונאל אלקיים: "אני גאה להצטרף לאמיתי כהן, ולעמוד בראש הקמפיין שלו בבחירות הקרובות למועצת העיר רחובות. אמיתי הוא אדם ערכי, איש חסד ועשייה, שתרם ותורם רבות לעיר בתפקידיו כמחזיק תיקי מורשת ישראל, תנועות הנוער הדתיות, הגרעינים החברתיים והנוער בסיכון. לאמיתי יש ניסיון מוכח ואני סמוך ובטוח שרשימת הבית היהודי למועצת העיר רחובות בראשותו תקדם את העיר רחובות מתוך עשייה ערכית וציונית"