רכבת הטיסות לחו"ל יוצאת אוטוטו לדרכה, וחוץ מחסידי ברסלב אשר ממלאים את אולמות נתב"ג כבר מעכשיו, תוכלו למצוא בקרוב גם לא מעט רווקים ורווקות אשר יעדיפו לבלות את החג הרחק הרחק מבני המשפחה, האחיינים הגדולים, האחים הנשואים, ובעיקר הרחק משאלות חסרות טאקט אשר צפויות להישמע בשלב כל שהוא של הסעודה, בנוכחות בני משפחה, או בשקט במטבח.

אך בעוד רווקי המגזר יכולים לספר ככל העולה על רוחם על בן או בת הזוג הדמיוניים, במגזר הכללי, מבקשים הוכחות. זו יכולה להיות תמונה משותפת של השניים בפלאפון (כן כן, לא חשבתם על זה, נכון?), או גרוע מכך, הרבה לפני חתונה ואירוסין, נהוג לארח את בני הזוג לארוחות בחגים. ומהבור הזה, קשה מאוד להתחמק.

אך אם חשבתם שלבור אין תחתית, טעיתם. פוסט שעלה בדף ויידויים של אוניברסיטת אריאל בפייסבוק, חשף פתרון מקורי לבעיה. בחור רווק ויצירתי במיוחד, ביקש עזרה במציאת מישהי שתהיה מוכנה לגלם את בת זוגו בערב החג. לדבריו, הרעיון נוסה בהצלחה בערב חג הפסח, וכעת הוא מעוניין לשכפל את ההצלחה. מבת הזוג נדרשת יכולת משחק טובה, חשיבה מחוץ לקופסא, ומחשבה, אולי, על עתיד משותף.

ואם חשבתם שזה הסוף, שוב טעיתם. פוסט נוסף שעלה לאחר מספר ימים, הציג סיפור דומה, אך הפעם זו הייתה בקשה של בחורה אשר מעוניינת לשחזר את ההצלחה אשר נחלה בחג השבועות. וזה לא הסוף, לבחור המתאים ישולם סכום של 1,000 ש"ח, בתנאי שיעמוד בתנאים, ולא יעורר חשדות. אז בפעם הבאה שאתם נתקפים תחושת בעתה במחשבה על החגים הקרובים, היזכרו בפוסטים המדוברים.