לאחר שפורסם ב"חברת החדשות" כי תקציב משרד החינוך מושקע בעיקר בתרבות יהודית ולא במדע וטכנולוגיה או בדמוקרטיה ודו קיום, שר החינוך נפתלי בנט משיב ואומר "מדובר בפייק ניוז. המלצה לכל איש תקשורת בעתיד: אל תשבו עם מולד על הנתונים."

לפי הפרסומים של כתבת החינוך של חברת החדשות, יעל אודם תקציב משרד החינוך בעיקרו מושקע בתחום של 'תרבות יהודית' ולא בתחומי לימוד אחרים. שר החינוך, נפתלי בנט פרסם בטוויטר את הנתונים של משרד החינוך ואמר כי "הקרן לישראל חדשה, יחד עם עמותות שלה כמו "מולד" הבינה שמקור הכוח של המחנה הלאומי בישראל הוא הימין האידיאולוגי והוא מאכיל את התקשורת מזה 3 שנים בקמפיין "הדתה" כדי לפגוע בנו. הנתונים שפורסמו הן פייק ניוז מוחלט."

על פי הנתונים שמציג שר החינוך נפתלי בנט, התקציב של לימודי מדע וטכנולוגיה הוא 4.47 מיליארד ש"ח. פי 447 ממה שהוצג בחברת החדשות. תקציב לימודי האזרחות הוא 360 מיליון ש"ח. מולד הציג שהתקציב השנתי באזרחות הוא 1.8 מיליון ש"ח. התקציב האמיתי הוא פי מאתיים ממה שהוצג על ידי כתבת חברת החדשות יעל אודם.

"טענתם שמשרד החינוך בהובלתי מתקצב את תחום היהדות פי 17 מאת תחום המדעים. האמת היא שמשרד החינוך מתקצב את תחום המדעים פי 5.7 מאשר את תחום היהדות. ומבחינת גופים חיצוניים תחום המדעים זוכה ל-476 מיליון ש"ח לעומת 176 מיליון ש"ח ביהדות."

עוד כתב השר בנט בטוויטר כי "לצערי למרות שמדובר בפייק ניוז מזיק, עד לרגע זה לא זכינו להתנצלות או תיקון. להיפך, רק התחפרות בשקרים. חדשות 2 הם ערוץ התקשורת המרכזי בישראל ואני מאוכזב מאד מכך. לא מתאים לכם."

"לא פחות מדהים זה שערוץ זה נשען על נתוני "מולד" כאילו מדובר באיזה מכון מחקר אובייקטיבי. זוהי עמותת שמאל קיצונית, שמומנה על ידי הקרן לישראל חדשה, שחרטה על דגלה לפגוע ביהדות, בציונות הדתית ובי, בגלל עצמתי. זה כאילו היו לוקחים למהדורת 2 את נתוני "אם תרצו" באופן עיוור. הקרן לישראל חדשה, יחד עם עמותות שלה כמו "מולד" הבינה שמקור הכוח של המחנה הלאומי בישראל הוא הימין האידיאולוגי והוא מאכיל את התקשורת מזה 3 שנים בקמפיין "הדתה" כדי לפגוע בנו. הנתונים שפורסמו הן פייק ניוז מוחלט. הכלל שלי: כל מה שגורם לזה שילדי ישראל יכירו את מסורתם- חיוני ונדרש. שלא נגדל כאן דור של בורים."

בנט כתה עוד בטוויטר "המלצה לכל איש תקשורת בעתיד: אל תשבו עם מולד על הנתונים. נתוני מולד התייחסו לשנים 2010-2015. נכנסתי לתפקידי רק ב2015. בקיצור, ארגון מולד של הקרן החדשה יצר כאן פייק ניוז מכל זווית ומכל היבט איך שלא תסובבו את זה. עיתונאי שיסתמך בעתיד על מולד מועל בתפקידו ביודעין."

כתבת החינוך של חברת החדשות, יעל אודם כתבה בטוויטר בתגובה "אנחנו לא שקרנים! אלו הנתונים. הנה הסכומים שהעביר משרד החינוך לעמותות חיצוניות שנכנסו לבתי הספר ונפגשו עם הילדים שלנו. 10 מיליון למדע וטכנולוגיה. 176 מיליון לתרבות יהודית."