קיים מיתוס, שצבע לבן משמין. האומנם? שמלת כלה, האם היא משמינה? חולצה לבנה מחוייטת לגברים, האם היא משמינה? לקייט מידלטון יש כמה אאוטפיטים שלמים בצבע לבן, וזה לא משמין אותה בכלל. איך זה יכול להיות?

האמת היא, שצבע לבן לא משמין אם בוחרים את סוג הבד ואת הגזרה הנכונה, (בדיוק כמו ששחור לא מרזה אם בוחרים את הבד הלא נכון!). כל הבדים הנצמדים, כמו לייקרות וטריקו, בוודאי ישמינו, לא משנה באיזה צבע, לכן חשוב לבחור בדים לא נצמדים, כמו כותנה ומשי וסוגים סינתטיים הדומים להם.

 

 

בנוסף, חשוב לבחור בגזרה הנכונה. גזרה, זה בסך הכל פסי אורך ופסי רוחב, שיש בכל בגד. צריך לשים לב אליהם, ולראות שהם נמצאים במקומות מחמיאים ותורמים לאיזון מבני גוף. למשל, צווארון וי -זה פס אורכי, ויחמיא יותר לנשים שהן רחבות יותר בפלג הגוף העליון, כלומר, כתפיים רחבות או חזה מלא. לעומת זאת, צווארון עגול או חולצה סגורה, מייצרים פס רוחב ולא יתאימו לנשים כאלו.

אני לא יכולה לדעת ב-100% מתמונות בלבד, אבל לדעתי, מבנה הגוף של קייט הוא משולש הפוך, כלומר, כתפיים רחבות יותר מהירכיים. לכן, אם תשוו בין כל השמלות שהיא לובשת, היא נראית יותר טוב עם צווארון וי מאשר מחשוף סגור.

אני באופן אישי, ממליצה מאוד על הצבע הלבן, או על כל צבע ניטרלי בהיר אחר. כאשר אני ולקוחה שלי מכינות יחד רשימה לקניות בגדים, אחד מ-9 פריטי החובה שאני ממליצה עליהם, הוא חצאית בהירה, בצבעים ניטרליים כמו בז', אפור בהיר, שמנת או לבן. צבע לבן מרים לי את מצב הרוח והביטחון העצמי. ויתרון נוסף שלו, הוא שאפשר לשלב עם זה כל צבע אחר, ובכך מאפשר גיוון רב. כך תשתעממו פחות, ותרגישו שיש לכן מה ללבוש, בזכות הצבעים הבהירים והניטרליים בארון שלכן.

 

 

 

לטורים קודמים של "כמו דוכסית"

הכותבת: לאה לאוקשטיין -  בעלת המותג "סטייל שבא מבפנים", היכנסו לאתר והורידו את "המדריך החינמי ליצירת 20 שילובים מ-9 פריטים בלבד" - מדריך שיאפשר לך לפתוח ארון הבגדים שלך כל בוקר מחדש בשמחה!  לשאלות ותגובות: lea@laukstein.com ,058580002.

לאה לאוקשטייןצילום: עדי כהן - עדיגיטל