אנשי תאגיד השידור הציבורי, קיבלו אחר הצהריים (ג') את מתווה משרד האוצר והוחלט כי האירווזיון יתארח סופית בשיראל. 

בשבועות האחרונים עלה חשש כבר כי תאגיד השידור הציבורי שאמון על הפקת תחרות השירה לא יוכל לממן אותה בשל בעיות תקציביות. משרד האוצר התחייב בהסכם כי במקרה שלא יתקיים האירוויזיון בשל "כוח עליון" או אירוע חירום הממשלה תפצה את התאגיד במקרה ותועבר לממשלה הצעה למתן פתרון לתאגיד. עם תום משבר התקציב, צפוי התאגיד להפקיד היום את סכום הערבות, בסך 12 מיליון אירו.

מוקדם יותר דווח כי לפי הסיכום המתגבש ייקח תאגיד השידור הציבורי הלוואה ללא מעורבות האוצר או הממשלה. זאת כדי להעמיד את הערבות לטובת איגוד השידור האירופי (EBU). את הערבות צריך התאגיד להפקיד בבנק בשווייץ על מנת להבטיח את קיום התחרות בישראל. התאריך המיועד להפקדת הערבות פג, אולם ה-EBU נתן ארכה שתסתיים היום.

מתאגיד השידור הציבורי כאן נמסר: "כאן רואה באירוח האירוויזיון בישראל חשיבות גדולה למדינה בחשיפה תדמיתית ובהיותו מנוף כלכלי לישראל. התאגיד מאמין כי ממשלת ישראל תעשה כל שביכולתה להבטיח קיום אירוויזיון ראוי ומכובד בישראל ותעמוד בהתחייבויות שריה, כפי שבאו לידי ביטוי בתקשורת, באשר לתקצוב התחרות. נושא מימון הארוויזיון יידון בין התאגיד והצוותים המקצועיים באגף תקציבים. הצוותים המקצועיים יביאו את המלצתם בפני הגורמים המוסמכים"