בני הדור השלישי והרביעי שמתקשים לצאת מהבית מסיבות שונות חווים בדידות. במיוחד בגלל קושי לאמץ שימוש בכלים דיגיטליים המגשרים על הפער הפיזי, כמו טלפונים חכמים ורשתות חברתיות שאינם מותאמים עבורם.

 סטארטאפ ישראלי בשם יוניפר קר (Uniper Care) פיתח שירות טכנולוגי העונה על הבעיה, באמצעות חיבור טלוויזיה רגילה לקופסת סטרימר של יוניפר ולמצלמה, הטלוויזיה מקבלת יכולות נוספות ביניהן אפשרות להצטרף דרכה לקבוצותמ וואטסאפ.

 כיום מרבית קבוצות הוואטסאפ המשפחתיות שומרות את בני המשפחה מעודכנים בזמן אמת. אך הסבא והסבתא שאינם יודעים להשתמש בטלפון חכם אינם יודעים על המתרחש עד שמתקשרים אליהם, ולא יכולים לצפות בווידאו ותמונות. כחלק מהפתרון של יוניפר המדיה מקבוצת הוואטסאפ זמינה לצפייה בקלות מהטלוויזיה ובנוסף אפשר להאזין להקלטות ולקחת חלק בהתכתבות בקבוצה.

יכולות נוספות המונגשות לקשישים דרך הטלוויזיה שהם רגילים לתפעולה, הן אפשרות לבצע שיחות וידאו עם בני המשפחה שהשלט מתפקד גם כמיקרופון. להשתתף במועדון וירטואלי עם תכני העשרה המשמש כרשת חברתית, המצלמה דרכה עולים לשידור בעלת מנגנון זיהוי פנים המתמקדת בפני המשתמשים כדי לא לחשוף את המרחב הפרטי ממנו מתבצעת השיחה. 

בנוסף המערכת מקפיצה התראות על המסך לנטילת תרופות, ימי הולדת ועוד. היא מפשרת להשתתף בשיעורי כושר מהבית, להקשיב להרצאות ולשאול את המרצה שאלות. הקופסה אינה מחליפה את ערוצי הכבלים הקיימים, אלא מוסיפה את השירותים של יוניפר לתכני הטלוויזיה הרגילים. מחיר השירות מתחיל מ- 75 שקל לחודש וחיבור המיכשור לטלוויזיה נעשה על ידי נציג של החברה.

לדברי רמי קירשבלום, מנכ"ל וממייסדי יוניפר קר: "פיתחנו שירות המבוסס על פשטות וקלות בתפעול, לכן הוא מאפשר לקשישים להשתמש בו ולשפר את איכות חייהם. למשל משתמשת עדכנה אותנו שבעבר נהגה לשבת בפיג'מה בבית בכל שעות היום. אבל מאז שהחלה לעלות בכל יום לשידור בקבוצת וידאו היא מתלבשת ומטפחת את עצמה לקראת המפגש הווירטואלי. שמנו לעצמנו כמטרה לאפשר לאזרחים הוותיקים נוחות, איכות חיים, פנאי מהבית, חיים מלאים, פעילים, משמעותיים ומלאי תוכן."