סקר של חברת מאגר מוחות שפורסם היום (ג') מצא כי רוב מוחץ של הציבור הדתי לאומי סובר שהתקשורת עוינת כלפיו. עוד עלה כי סיוון רהב מאיר נחשבת לעיתונאית המובילה בקרב הציבור הדתי לאומי וכי חדשות 2 היא המהדורה הפופולרית ביותר. 

בסקר, שנערך לכבוד גיליון ה-800 של עיתון בשבע, ציינו 70% מהנשאלים כי הציבור הדתי לאומי תופס את יחסה של התקשורת הכלל כלפי הציבור הדתית כעוינת. 57% אמרו שהם מרגישים שעיתונאים דתיים בתקשורת הכללית מייצגים אותם בגישתם לתחום המדיני ביטחוני במידה רבה או רבה מאוד. 

לעומת זאת, 54% אמרו שהם מרגישים שעיתונאים דתיים בתקשורת הכללית מייצגים אותם בגישתם לנושאי ההתיישבות במידה מועטה או כלל לא. כמו כן, רוב בעלי הדעה במדגם (56%) אמרו שהם מרגישים שעיתונאים דתיים בתקשורת הכללית מייצגים אותם בגישתם לנושאים דתיים והלכתיים במידה מועטה או בכלל לא.

עוד עלה בסקר כי מהדורות החדשות הפופולריות ביותר בקרב הציבור הדתי לאומי, בעלי הדעה: חדשות 2 (42%) וחדשות 20 (33%). גלי צה"ל, עם 43%, היא תחנת הרדיו המועדפת לשמיעת תוכניות אקטואליה בקרב הציבור הדתי לאומי.

העיתונאים המובילים במגזר, לפי הסקר, הם: סיוון רהב מאיר (39%), עמית סגל (17%), קלמן ליבסקינד (11%), אראל סגל (10%) ויאיר שרקי (8%).

נתון מעניין נוסף שעלה בסקר מלמד כי 45% מהציבור הדתי לאומי נוהגים לגלוש בפייסבוק כמה פעמים ביום.