ישנן טעויות רבות ונפוצות שהפכו להיות 'מוסכמות' כמעט מוחלטות. לדוגמה, רבים חושבים שבעיות פוריות מקורן בעיקר בנשים. זוהי טעות נפוצה, אך העובדות אחרות לחלוטין. חמישים אחוז מבעיות הפוריות מקורן דווקא בגברים. זיהוי הטעות ה'מוסכמת' מאפשרת נתינת מענה נכון 'מבעוד מועד', בהקשר זה, עת יש קושי בהבאת ילדים לאוויר העולם, מומלצת בדיקה הדדית, הן לגברים והן לנשים כאחד.    
דוגמה נוספת לטעויות נפוצות, קשורה לתחום ההתמודדות עם יצר המין. רבים סוברים, בטעות, כי התמכרויות לאינטרנט, אובססיות מיניות, התמכרות למין ונטיות הפוכות, קשורות לציבור הגברים. לפי מחשבתם, נשים כלל לא קשורות להתמודדויות מעין אלו. טעות בידי החושבים כך. גם נשים חוות התמכרויות לאינטרנט. נשים אף חוות אובססיות והתמכרויות לא פשוטות בתחומים אלו, ונשים גם מתמודדות לעיתים עם נטיות חד מיניות.
המחשבה שלנשים אין התמודדויות בתחומים אלו, הביאה לכך, שבניגוד לגברים שם המודעות גבוהה יותר ובהתאמה גם המענים השונים, הרי שלבעיות שמתעוררות אצל הנשים, אין מן הנמצא כמעט מענה ראוי, גם לאלו שבאמת ובתמים, רוצות להיחלץ מהקשיים אותם הן חוות ומהבלבולים שעוטפים אותן המאיימים לטלטל את שגרת חייהן. 

בעקבות חוסר המענה לנשים בנושאים מיניים: התמכרות, אובססיה, נטיות הפוכות ופגיעה מינית, הוקם לפני כשלוש שנים אתר אינטרנט בשם "נפשך", שנתן מידע, שיח מטפלות, וסוג של מענה למי שמשאירה הודעה באתר.
לפני כשבועיים, התחיל לפעול גם קו סיוע טלפוני, אנונימי, שבו כל מי שרוצה יכולה להתקשר ולקבל מענה אנושי וחם, מנשים שעברו הכשרה של אנשי מקצוע. לדברי המקימים קו הסיוע  לא מהווה תחליף לטיפול, אלא מטרתו לספק מענה ראשוני ואוזן קשבת לכל פונה שהיא.