האם גברברי המשפחה שלך נתקפו כבר בקדחת המונדיאל המשמש ובא? עדיין לא? אז זה יגיע בקרוב. יש להם גם תירוץ טוב להתלהבות: משחקי המונדיאל מתקיימים רק פעם בארבע שנים, כך שבהפסקות גדולות שכאלה, לא נורא להתמכר. רוצה לגלות אמפתיה להתעניינות הגברית למרות שכדורגל מעורר בך פיהוק גדול? הפתיעי את אוהדי המונדיאל הפרטיים שלך במתנה רלוונטית. כל מי שיכול לתפוס טרמפ על המשחקים האלה, עושה זאת כבר עכשיו, ובגדול. לא רק חברות הענק הגלובאליות שקונות בסכומי עתק זמן תשדירים, אלא גם יצרני בגדים, תכשיטים, אפילו מאכלים. נשמע הזוי? הנה כמה דוגמאות שליקטתי השבוע, שהן מעט מהרבה.

נתחיל במותג התכשיטים האיטלקי COMETE שמציע צמידים ושרשראות בשילוב אלמנטים מעולם הכדורגל, למשל צמיד מפלדת אל חלד שרואים עליו רשת זעירה המאזכרת את שער המגרש, בגוונים של זהב, צהוב וכחול, או שרשרת כסף בשילוב תליון כדורגל בציפוי זהב. התכשיטים האלה עולים 220-1090 שקלים וניתן למצוא אותם ברשת אימפרס, רשת  NEWוחלק מהחנויות המוכרות מתנות לגברים. אולי רעיון לגבר הפרטי החוגג במקביל למונדיאל יום הולדת והוא גם חובב כדורגל.

צילום: קומטה

עוד מתנה לחובבי כדורגל מציע מותג האופנה הבינלאומי NAUTICA: חולצות פולו, חולצות טי וכובעים בצבעים, סמלים וכיתובים של הקבוצות המשתתפות כגון מקסיקו, ברזיל, פורטוגל, ספרד, ארגנטינה ועוד. החולצות עשויות מכותנה מנדפת זיעה והן, כמו גם הכובעים, יימכרו רק עד תום משחקי המונדיאל. הכובע ב-99 שקלים, חולצת טי ב-149 שקלים וחולצת פולו ב-249 שקלים.

צילום: נאוטיקה

יש מספיק בנים, בכל הגילאים, המתכוננים כמו אבותיהם, להקדיש כל שעה אפשרית, לצפייה במשחקי המונדיאל, או לפחות ללבוש פריט המצהיר על התלהבותם מהמשחק. עבורם מציעה עכשיו רשת סולוג חליפות כדורגל בהשראת בגדי השחקנים של נבחרות גרמניה, ברזיל, ספרד וצרפת במחיר של 100 שקלים ל-3 חליפות. המידות: 4-14, כלומר עבור גילאי 2-12.

סולוגצילום: נטע אלעד

גאדג'ט מונדיאל שילהיב נראה לי במיוחד ילדים, מצאתי ברשת טויס אר אס: בובות חותמת של דיוקנאות כוכבי הכדורגל של הקבוצות המשתתפות, ביניהן גם של מסי, שיוצרו במיוחד על ידי חברת PMI. מארז של 3 בובות חותם עולה כ-20 שקלים. באותה רשת יש גם בין יתר אביזרי המונדיאל כדורגל עם הכיתוב "מונדיאל רוסיה 2018" וקלמר בצורת נעל כדורגל עם הסמלים של נבחרות ספרד, ארגנטינה וברזיל בכ-30 שקלים.

חותמותצילום: טויס אר אס

חידוש ברשת פאזלנד המתמחה בלעדית בפאזלים, הן ערכות הרכבה של כדורי רגל בכל משחקי המונדיאל של עשרות השנים האחרונות. פאזל כדור קטן עולה כ-40 שקלים.

פאזל כדורגלצילום: נעמי גוטקינד גולן

היוזמה הפיקנטית ביותר, נדמה לי, המקדימה את משחקי המונדיאל, היא של רשת BBB (שיש לה סניף כשר בקריית גת): בתקופת המשחקים היא תגיש לחמניות המבורגר מעוצבות בצורת כדורגל, וקינוח של כדור שוקולד הנראה גם כן כמו כדורגל.  

לחמניית כדורגלצילום: BBB

צילום: BBB

 

ואם כבר נגענו באוכל, אז גם המותג קרנצ'וס הוציא הדורה מיוחדת לכבוד משחקי הכדור בצורת חטיפים הנראים כמו נעלי כדורגל וכדורים, בחמישה טעמים: גריל, ברביקיו, פלאפל, בצל ופיצה. מדובר במהדורה מוגבלת מבחינת הזמן, העולה כ-4 שקלים לשקית של 70 גרם. 

קראנצ'וסצילום: נעמי גוטקינד גולן