שכונת נווה צדק

כמו כל שכונה מאוד ישנה בישראל, גם זו הפכה עם הזמן לשכונת יוקרה. את הבתים הישנים נמוכי הקומה עדיין ניתן לראות, אך השכונה שינתה את פניה לבלי היכר, וכיום מתגוררים בה בעיקר ידוענים ובעלי שם. הבתים ציוריים, ומשדרים שלווה, וזו יכולה להיות השראה מקסימה להרבה מאוד נושאי שיחה.

צילום: Mendy Hechtman/Flash 90

 

 

מוזיאון בית התפוצות

אם אתם יוצאים כבר מספיק זמן, ביקור במוזאון העם היהודי יכול להיות שלב משמעותי בקשר שלכם. המוזיאון מאפשר להכיר את סיפור העם היהודי מראשיתו ועד ימינו אנו. יש בו תערוכות קבועות ומתחלפות, והחלק המעניין ביותר הוא - מאגרי מידע שנאספו במשך 30 שנים, הכוללים סרטים ותמונות מתקופות מאוד ישנות.

צילום: Yaakov Naumi/Flash90

 

 

שוק הכרמל

למה שוק? כי הוא פתוח, מלא ברעש, ואם אתם לא אוהבים לדבר הרבה, זה מקום נהדר לחפות על זה, וזו בדיוק הסיבה מדוע הוא מתאים לפגישות ראשונות. אל תשכחו להצטייד בכסף מזומן, סביר להניח שתמצאו שם דבר או שניים שיקרצו לכם מאיזה דוכן.

צילום: Miriam Alster/FLASH90

 

 

שרונה מרקט

אם אתם לא חובבי שווקים והמולה, שרונה מרקט הוא חלופה טובה. המקום שנמצא ממש בסמוך למגדלי עזריאלי, ונגיש מאוד, יעניק לכם הרגשה של מקום הומה מצד אחד, אך עדיין שקט יחסית, וקלאסי.

צילום: Nati Shohat/FLASH90

 

 

פארק הירקון

היתרונות שלו ברורים - הוא נגיש מאוד, גדול, ויש בו דברים נחמדים לעשות, כמו להשיט ביחד סירה. ובעיקר, הוא אי של שקט בתוך תל אביב הגדולה וההומה. דמיינו את זה: לראות את הירקון, עם כל הצמחייה והירוק מסביב, זה חייב להיות רקע לדייט ממש מוצלח. 

צילום: Miriam Alster/FLASH90