לקראת פסח התאימה חברת הרכבת הקלה בירושלים "סיטיפס" ,את תדירות הרכבות לביקושים ותציב עמדות מאוישות למכירת כרטיסי נסיעה בתחנות המרכזיות. בנוסף, לאורך כל החג תפורסם חידת אוצר ירושלמית של חמיצר בתחנות הרכבת הקלה, במרכז השירות ובדף הפייסבוק של חברת סיטיפס. בין הפותרים יחולקו פרסים מדליקים

סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים נערכת לקראת המוני המבקרים הצפויים להגיע לבירה במהלך חג הפסח. במסגרת ההיערכות, התאימה סיטיפס את תדירות הרכבות לשעות הביקושים הצפויים במהלך ימי חול המועד, ויתווספו רכבות בשעות הערב כך שזמן ההמתנה יתקצר והתדירות תגדל.

גם מערך השירות והבקרה נערך לסייע לציבור הנוסעים בימי חול המועד, אף יותר מהרגיל, ובמסגרת זאת יוצבו בתחנה המרכזית, ובתחנות העירייה וגבעת התחמושת עמדות מאוישות למכירת כרטיסי נסיעה ברכבת בשיתוף משרד התחבורה. בנוסף, בקרי הרכבת הקלה יסייעו לנוסעים המבקרים בעיר ברכישת הכרטיסים ככל שיידרש במטרה לזרז את ההליך.

צילום: יחצ סיטיפס

כמו כן לרגל החג, תפורסם חידת אוצר עלומה של החידונאי דן חמיצר בתחנות הרכבת הקלה, במרכז השירות ובדף הפייסבוק של חברת סיטיפס. בכל אחד מחמשת ימי חול המועד יפורסם בדף הפייסבוק ובמרכז השירות של סיטיפס רמז ויזואלי שיקל על פתרון החידה. הנוסעים המעוניינים ברמז יוכלו לפנות לבקרי הרכבת הקלה ולקבל מהם כרטיסייה ובו הרמז היומי.

בסיומו של החג יבחרו התשובות המנומקות ביותר ויחולקו פרסים שווים לזוכים.

אז הכינו את החמיצר הפנימי שבכם ותתחילו להתכונן!

עוזאל ותיק, מנהל השיווק והדוברות ברכבת הקלה: אנו שמחים על הבאתו של דן חמיצר לפעילות מאתגרת ומעניינת לטובת תושבי הבירה והעולים לרגל בחג. החידה המתפרסמת לאורך נתיב הרכבת הקלה בירושלים נועדה להנעים את זמנם של הנוסעים ושל אוהבי החידות וההרפתקאות. 

צילום: יחצ סיטיפס

הרכבת הקלה הינה נדבך מרכזי בירושלים ומהווה חלק אינטגראלי ממרקם העיר. מיום הקמת החברה אנו פועלים למען ציבור הנוסעים ותושבי ירושלים ואני משוכנע שהתאמות ותוספות השירות שאנו מבצעים במהלך פסח יקלו על הציבור וישפרו את החוויה. 

אני מזמין את כלל הציבור להשתתף במצוד המרתק אחר פתרון החידה וכמובן מאחל לכל בית ישראל חג פסח שמח, חופשה נעימה ונסיעה טובה".