פסח וראש השנה הם חגים מאחדים, אחרי חודשים שלא נפגשנו עם בני המשפחה והחברים, כולנו סוף סוף מתראים. אבל כמו בכל משפחה, יש מי שחוגגים את ערב החג עם בני המשפחה של הצד השני וחשוב להם בכל זאת להעניק מתנה להורים, יש מי שמחפשים מתנה מקורית, יש את כל אלו שלא הספיקו להתארגן עם מתנה בזמן עבור המארחים, ורק המחשבה על להגיע בידיים ריקות גורמת להם לרצות להישאר בבית, ויש גם את מי שנשארים בבית בלית ברירה, או שמתגוררים בעיר רחוקה וזמן הנסיעה טרם החג ובצאתו מכלה בהם את כל הכוחות, חשבו רק על כל המזוודות והאריזות ליומיים לכל הפחות וכשמדובר בבן משפחה מבוגר, זה לגמרי אתגר. ויש גם את מי שבנסיבות משמחות זוכות להעביר את החג בבית היולדות. אז איך מראים לכל אחד מהם את הערכתנו ואהבתנו על אף הנסיבות?

תופתעו לשמוע שלכל האפשרויות הללו יש פתרון גאוני, הוא גם עונה על צורך של הענקת מתנה לאדם הרחוק מאיתנו גיאוגרפית, גם על הרצון להיות מקוריים והכי חשוב, הוא יעזור לכם להביא את המתנה המושלמת ביותר עבור המארחים וכל אותם אהובים שתרצו לפנק ולפרגן להם מכל הלב. ולא תאמינו, זה מהבית! חסל סדר סיבובים מיותרים בקניון ובמרכזי הקניות ההומים והעמוסים. אז איך זה עובד? כולם כבר יודעים להכיר ביתרונותיו של כרטיס הגיפט כארד, פשוט כי מאז שנכנס לחיינו הכל הפך קל ופשוט יותר. 

הפלטפורמה הדיגיטלית BUYME מאפשרת לכם לבחור גיפט קארד מתוך מגוון רחב של בתי עסק, החל מרשתות אופנה, דרך מסעדות ועד בתי ספא. שבו לכם בנחת על הספה בסלון, או עם קפה מול המחשב וכל שתצטרכו להחליט זה את מי אתם מפנקים ובאיזה סכום. מקבל המתנה כבר יחליט היכן הוא מעדיף לממש אותו, והמגוון רחב מאוד ומתאים לכל שכבת גיל, החל ממתנות עבור הקטנטנים ועד לבני הגיל השלישי. מותגי אופנה, מסעדות, ספא, מופעים, ספרות יהודית, הצגות, כלי בית ומטבח, גאדג'טים, למעלה מ - 800 מותגים ורשתות. תוכלו לצרף ברכה, סרטון ותמונה שיחממו להם את הלב, מה שיהפוך את המתנה לאישית ומרגשת. 

לבחירת מתנה מושלמת לפסח