חברת פרי נדל״ן, ממשיכה לבסס את מעמדה כחברת הבניה הגדולה ברחובות. קיבלה טופס 4 לאכלוס פרויקט פרי פקאן הממוקם בשכונת רחובות המדע הסמוכה למכון ויצמן. מדובר בפרויקט יוקרה בעיר רחובות, שיזמה פרי נדל״ן, המלווה פיננסית על ידי בנק מזרחי.

במסגרת קבלת טופס 4 לפרויקט התקיים סיור במקום של ראש עיריית רחובות רחמים מלול, עם בכירי חברת פרי נדל״ן – אלדד פרי הבעלים, ליאור ברדוגו ולירון פרי. 

פרויקט פרי פקאן הוא פרויקט במתכונת יזמית הכולל 54 יח"ד בשני בנינים זהים בני 9 קומות. הפרויקט נבנה בסטנדרט יוקרתי הכולל קירות מסך בעיצוב ייחודי לשכונה ולאזור. כל הדירות בפרויקט כבר נמכרו.

מדובר בפרויקט חמישי שהחברה מאכלסת השנה בעיר רחובות. לאחרונה הודיעה החברה על אכלוסו של פרויקט ״דובנבוים 8״ בניין בוטיק מרשים במיקום מרכזי המשקיף לעיר.
זאת לאחר שהחברה כבר השלימה בהצלחה את מסירת הדירות בפרויקט ׳דוד מזרחי׳ ופרויקט ווילקומיץ׳. כמו כן מסרה החברה פרויקט ברח׳ גורודסקי, ובקרוב צפויים להתקבל טופסי אכלוס גם לפרויקט ברח׳ הפלמ״ח.

לדברי ליאור ברדוגו, מנכ״ל פרי נדל״ן, ״אכלוס פרויקט פרי פקאן הוא אבן דרך נוספת של פרי נדל״ן בביסוס מעמדה כחברת בניה מהמובילות ברחובות. מדובר בפרויקט יזמי שתוכנן ונבנה בסטנדרטים גבוהים והיבא לשכונה את בשורת בנייני היוקרה של תל אביב. אנו גאים להיות חלק מאבני הבניין של העיר. מלבד העברת משרדי החברה לרחובות, אנו בשלבים מתקדמים של תכנון פרויקט הדגל שלנו בעיר, ונמשיך להשקיע בה גם בשנים הקרובות״.