ב-  בנובמבר, מטוס צבאי עבר בנתיב הצנחה של חיילים, בדיוק כשאלו קפצו מהמטוס ופתחו מצנחים. דו"ח של משרד התחבורה שפורסם ב"ישראל היום" מסביר כי הסיבה לכמעט תאונה הזו, היא חוסר הבנה בין הטייסים לבין מגדל הפיקוח.  

בדו"ח של משרד התחבורה צוין כי למרות שהאירוע שהתרחש חמור, מדובר באירוע נקודתי.

 מטוס הצנחה מדגם סקאי-ואן, השייך לחברת עיט האזרחית, השתתף בתרגיל צבאי והצניח דבוקה של 16 מדריכי צניחה. המטוס המריא למשימת הצנחה חופשית של שני יעפים, וכשטיפס לגובה של כ-13 אלף רגל, קפצו הצנחנים מהמטוס. 

במקביל,  מטוס צבאי התכונן לנחות בבסיס חיל האוויר בחצרים, וביקש לנחות לפני סגירת המרחב האווירי לקראת צניחת הדבוקה השנייה של הצנחנים. טייס המטוס האזרחי, ממנו קפצו הצנחנים, דיווח "דקה להצנחה" ומגדל הפיקוח של חצרים אישר את הדיווח וביקש להעביר את המטוס הצבאי שהתכונן לנחיתה לנתיב נחיתה אחר, באזור בית קמה, המשיק לאזור ההצנחה. 

בגלל אי הבנה, טייס המטוס הצבאי חצה את אזור ההצנחה במרכזו בעודו מנמיך מגובה 2,500 רגל ל-2,000 רגל– בדיוק בשלב בו פתחו שמונה חיילים בתרגיל את המצנחים שלהם. מהדוח עולה כי בקר ההצנחה הקרקעי דיווח לטייס המטוס האזרחי על חציית המטוס הצבאי לאזור האסור לטיסה, אך ההודעה התקבלה מאוחר מדי והצנחנים כבר היו מחוץ למטוס. מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "האירוע החריג תוחקר על ידי מפקד הטייסת והוסקו מסקנות ראשוניות לשיפור תיאום והפרדה בין משתמשי המרחב האווירי. תחקור האירוע נמשך ומסקנותיו יוצגו למפקדי החיל".