איך הישראלים אוהבים את הפייסבוק שלהם? החברה שהביאה לעולם את תרבות הלייק והשיתוף, שיתפה אתמול (שני) בצעד יוצא דופו את נתוני השימוש של הציבור בישראל ברשת החברתית שלה.

הנתונים, שפורסמו לראשונה על ידי חברת הדיגיטל הישראלית "משרוקית", הצביעו על כך שכ- 5.9 מיליון גולשים ישראלים משתמשים בכל חודש בפלטפורמה הפופולרית. 92% מהם נכנסים באמצעות הסמארטפונים ו-75% מתוכם גולשים בה מידי יום.

העמודים המבוקשים ביותר עבור הישראלים הם כלי התקשורת  ynet, הצינור של ערוץ 10, ידיעות אחרונות, וואלה, מאקו, רשת וישראל היום. בנוסף אוהבים המשתמשים בישראל להיכנס לדפי הפייסבוק של סופר פארם, צה"ל ושל ראש הממשלה בנימין נתניהו. הקבוצות הפופולאריות שזוכות להכי הרבה כניסות הם: פשפשוק, אמהות מבשלות ביחד, פשפשוק-רכב, ועובדות לא חשובות.

ומה לגבי התגובות המצויירות (אימוג'י) שהיושבים בציון אוהבים הכי הרבה להשתמש בהם?

במקום השביעי:

כועסים אבל תמידצילום: פייסבוק

 

במקום השישי:

נאלצים גם לבכותצילום: פייסבוק

 

במקום החמישי:

לפעמים נשארים עם פה פעורצילום: פייסבוק

 

במקום הרביעי:

אוהבים לצחוקצילום: פייסבוק

 

במקום השלישי:

אוהביםצילום: פייסבוק

 

במקום השני: 

עושים לייקצילום: פייסבוק

 

ובמקום הראשון:

הכי אוהבים להיות מאוהביםצילום: פייסבוק