תא"ל אבנר פז צוק, קצין חינוך ראשי בצה"ל לאחר תקופה ארוכה וסוערת ביחסים מול הציבור הדתי עונה לרועי שרון מ'כאן' על הנושאים שגרמו למתח מול הצבא. 

פז צוק ציין בראיון, כי "אנחנו ב- 2018 באיו"ש, נדריך את החיילים שמשרתים בגזרה, את כולם, רק על ידי חיילות וחיילים, אנשים לובשי מדים".  
פז צוק סיפר על המורכבות בעבודת חיל חינוך כאשר הוא בא לקשר חיילים להיסטוריה אך גם למצב הלא פשוט בשטח כיום: "יש פה נקודת תורפה, במקום כל כך שנוי במחלוקת, שהצבא נדרש לבצע בו משימות מורכבות, שאנחנו רוצים לחבר חיילים למרחב שבו הם משרתים שיבינו רגע גם את מורשת האבות, גם את הסיטואציה הנוכחית, גם מי מושא ההגנה שלהם, גם את המורכבות".

הקצח"ר נשאל על דף המפקד ששלח עופר וינטר לחייליו בצוק איתן, כאשר שירת כמפקד חטיבת גבעתי ועורר ביתר שאת את סערת ההדחה וניסה למתן:  "הכוונות היו טובות. הוא רצה לתת כמפקד כמו שצריך את רוח הקרב לחיילים שלו ביציאה לדרך. עופר וינטר לא התכוון שאנחנו יוצאים למלחמת קודש. אני אחרי הרבה שיחות אתו. זה קשקוש הדבר הזה.עופר וינטר התכוון לדחוף את האנשים קדימה… אנחנו, ואני חושב שעל זה יסכימו כל המפקדים בצה"ל כולל עופר וינטר, לא יוצאים לשום מלחמת דת. אולי חלק מהאויבים שלנו יוצאים למלחמות דת".

צפו בקטעים מתוך הראיון: