החל מחודש יולי, מועמדים לשרות בטחון שיתגייסו לצה"ל יקבלו "כרטיס כוכבים" לרכישת פריטי הלבשה תחתונה ומוצרים נלווים לקראת גיוס חורף, בעזרת תקציב שיוקצה להם בהתאם לתפקיד אליו הם מתגייסים. H&O נבחרה ע"י צה"ל לספק ציוד למתגייסים, והחל מהראשון ביולי, יוכלו המתגייסים הטריים שקיבלו בסמוך לגיוסם לצה"ל כוכבים, לממשם בכל אחד מסניפי רשת H&O בפריסה ארצית מקריית שמונה ועד אילת.
 
לרגל הזכייה השיקה  H&O  מוצר חדש: חולצת דריי פיט עם ציצית. החולצה משמשת כפתרון לשני מצבים: גם מנדיפת זיעה וגם משלבת את הציצית. החולצה  מתאימה לפעילות ספורט וגם ללבישה מתחת למדים כאשר הציצית מחוברת לחולצה ובכך נחסך הצורך בלבישת הציצית כפריט נוסף. החולצות הן בהכשר הרבנות הראשית של תל אביב ומגיעות בצבע ירוק זית או בצבע לבן. מחירן ברשת יעמוד על 99.90 ש"ח, לחברי מועדון 89.90 ש"ח ולחיילים בהנחת 25% (ממחיר המועדון): 68 ש"ח .  

דריי פיט עם ציצית צילום: טל טרי

 החולצה הייחודית היא חלק מליין חדש של פריטים ייעודיים שהשיקה הרשת עבור החיילים והמתגייסים ביניהם: תיקי רחצה, ערכת צחצוח נעליים, גופיות, רביעיית תחתוני בוקסר לגבר, רביעיות גרבי צבא, שישיית חולצות טישרטים זית, שישיית חולצות דרייפיט  מגוון מגבות דרייפיט, מגבות גוף , ועוד מגוון רחב של מוצרים תרמיים אנטי בקטריאליים בטכנולוגיה חדשה כגון תחתונים וגרביים, תיקי גב מיוחדים ועוד. לקראת עונת הסתיו יוצעו גם מגוון רחב של חולצות  פלנל, גטקעס, חולצות ומכנסיים תרמיות, מחממי צוואר, כפפות, כובעים וכו'.
 
כל הפריטים למתגייסים ולחיילים יימכרו ברשת  H&O  בהנחת 25% ממחיר המועדון, עם הצגת כרטיס הכוכבים. ובנוסף , כל מתגייס/חייל יקבל חוגרון מתנה על כל רכישה וכן הטבות נלוות.

דריי פיט עם ציצית צילום: טל טרי