מועצה אזורית נחל שורק בסימן "אחדות ישראל" גאה להוביל את פרויקט סיום לימוד הש"ס ביממה לזכרם של הנופלים במערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. מדובר על תכנית ייחודית, המאגדת קבוצות ויחידים מכל רחבי העולם, כאשר כל אחד או אחת לוקחים על עצמם דף גמרא אחד. יחד, נסיים את כל הש"ס – 2711 דפים – בפחות מ-24 שעות.

"מדובר בתכנית ייחודית המאגדת קבוצות ויחידים מכל רחבי העולם", אומר דוד עסיס, מנהל מחלקת החינוך, " כאשר כל אחד או אחת לוקחים על עצמם ללמוד דף גמרא אחד לעילוי נשמת חלל צה''ל אחד. הפרויקט התחיל לפני פסח וכבר  הצטרפו אליו אנשים מכל רחבי העולם - ארה''ב, אוסטרליה, דרום אפריקה, אנגליה, ישראל וקנדה".

"לשמחתנו", מספר עסיס, "מכסת הדפים כבר התמלאה ומחר  ביום הזיכרון ילמדו את הש''ס 2711 איש ואישה - בפחות מ-24 שעות.  "זוהי פעולה תורנית ערכית ממדרגה ראשונה בסימן אחדות ישראל לכבוד קדושי עליון - עוד דרך לחיבור בין יהודי הארץ והתפוצות, עולים חדשים וותיקים עם מגזרים ועדות שונות לכבוד זכרם של גיבורי ישראל".

ביום הזיכרון ו' אייר מארגנת מועצה אזורית נחל שורק טקס סיום ש''ס חגיגי בהשתתפות רבני המועצה ותושבים רבים בשעה 15:00 באולם המתנ''ס הראל 11 יד בנימין.