הנהלת מועצת יש"ע מינתה אמש, על-פי המלצתו של יו"ר המועצה דני דיין, את נפתלי בנט (37) לתפקיד מנכ"ל מועצת יש"ע.

בנט, תושב רעננה, עבר לשרת כראש מטהו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו לאחר שלחם במלחמת לבנון השנייה ב- 2006 ושימש בתפקיד עד 2008. במסגרת זו הוא יזם, בין השאר, את החדירה המסיבית לציבור עולי חבר-המדינות וריכז את הצוות שבנה את רפורמת החינוך של נתניהו "הטובים להוראה".

לאחר מכן, בשנת 2009, הוא הצטרף לחברת ההזנק סולוטו כמנכ"ל החברה.

בעברו שרת בנט כלוחם בסיירת מטכ"ל וכמפקד צוות ומפקד פלוגה ביחידת מגלן, שם פיקד על סידרה של מבצעים בדרום לבנון. כיום הוא משרת במילואים בסיירת מטכ"ל (דרגת רס"ן).



יו"ר מועצת יש"ע דני דיין ברך את בנט על המינוי ובאמר כי: "אני משוכנע שנפתלי הוא האיש הנכון להצעיד את המערכת של מועצת יש"ע להתמודדות מוצלחת עם האתגרים הגדולים שנכונו לה במישורים המדיניים, הפוליטיים וההסברתיים בארץ ובעולם. נפתלי משלב יכולות עשיה מוכחות עם כושר מנהיגות ושאר רוח. לא נותר אלא לאחל למנכ"ל החדש להתחיל את תפקידו ברגל ימין"

.

"אני מאחל לו הצלחה בתפקיד, הוא בא עם הרבה רקורד מאחוריו" אומר לכיפה הרב אליקים לבנון, ראש ישיבת אלון מורה וחבר מועצת יש"ע, בתגובה למינוי. "אני מקווה שהוא יוביל את מועצת יש"ע להיות כוח דומיננטי ומשפיע באופן חיובי הן על מדיניות הממשלה והן על הציבוריות הישראלית בכל הנוגע לארץ ישראל בכלל וליהודה ושומרון בפרט. אני מאמין שהכישורים וההתלהבות שלו יעשו את ההצלחה וגם כמובן סיעתא דשמיא".

מינוי המנכ"ל החדש נעשה לאחר שהמנכ"ל הקודם פנחס ולרשטיין הודיע על התפטרותו על רקע חילוקי דעות. במכתב שכתב ולרשטיין נכתב כי "לאחר התלבטות וקשיים לא מבוטלים, החלטתי לסיים את תפקידי במועצת יש"ע, הן כחבר המזכירות והן בתפקידי כמנכ"ל. אני עושה זאת בראש ובראשונה על-מנת לאפשר לדני דיין להטביע את חותמו וסגנונו על פעילות מועצת יש"ע"

עוד הוסיף ולרשטיין כי "שתיקתנו בכלל - הן על פגיעה במנהיגנו והן על שיטת תג מחיר - תהיה לנו לרועץ...לכן כל צעד שמשמעותו פגיעה במהלך חיזוק המדינה, ובוודאי פגיעה בצה"ל, מכל כיוון - אינו נסלח. אי-הבעת עמדה חד-משמעית לגבי תפישתנו הערכית פוגעת ביכולתנו לחנך את הנוער לערכינו ואנו משאירים עמימות טקטית כדי להרוויח איחוד המחנה".