החורף כבר כאן, ואת אותותיו הראשונים ניתן להרגיש על עור השפתיים. הן הראשונות להתייבש, להיסדק ולהתקלף. אז אל תחכו יותר מידי והתחילו לשלב בשגרת הטיפוח גם את הטיפול בשפתיים. אביגיל אלוני, מנהלת ההדרכה של בובי בראון בישראל, מסבירה על חשיבות טיפוח השפתיים בחורף:

  • תנו לשפתיים את ההזנה החיונית להן: רצוי לבחור במוצרי לחות לשפתיים על בסיס מרכיבים טבעיים כמו שמן זית, אבוקדו ונבט חיטה המשמשים להזנה וריכוך השפתיים, אלוורה וקפאין מסייעים להרגעת עור מגורה.

  • קחי רגע ועסי את השפתיים בעזרת קצות האצבעות, העיסוי ממריץ את זרימת הדם ועוזר להחדיר את הלחות לתוך השפה. לשפתיים מחוספסות ניתן להשתמש בפילינג עדין המסיר ומחדש את עור השפתיים.

עם השינוי באווירה, הצבעים התחלפו- הוורודים, הקורלים והכתומים חוזרים למגירה ואת מקומם תופס מראה איפור עוצמתי ומודגש. לא מדובר במראה עמוס אלא בפוקוס כבוד לשפתיים.העיניים ילבשו גווני שוקולד עדין ולשפתיים מתאים גוון דובדבן עסיסי. לאביגיל אלוני יש בשבילך טיפים לאיפור שפתיים לחורף:

  • לקבלת מראה תמים של שפתים מוכתמות - מרחי לחות לשפתיים (תמיד פריט נחוץ בחורף) קחי עם האצבע קצת ליפסטיק והניחי בטפיחות עדינות על מרכז השפתיים, את השאריות מרחי על צידי השפה למראה מלא, אך הקפידי כי מירב הצבע יישאר במרכז השפתיים. אין צורך לדייק, המראה הוא שקוף, מוכתם ומטושטש, כאילו סיימת לנשנש בונבון שוקולד מלא שרי דובדבני מתוק.

  • לקבלת מראה חורפי קלאסי, נשי ואלגנטי - בחרי ליפסטיק בגוון יין עמוק, מרחי מעט לחות לשפתיים (אין ליפסטיק בעולם שיוכל להתגבר על שפתיים יבשות וסדוקות). מרחי קודם את השפתון על השפה התחתונה והצמידי את השפתיים זו לזו, כך תקבלי את צורת השפה העליונה הטבעית היצמדי לקו שהתקבל ומרחי את השפה העליונה בשפתון, בחרי עפרון שפתיים בגוון זהה ותחמי את השפתיים, העיפרון יעזור ליצור מראה מדויק ומשורטט וכמובן ישמור מהליפסטיק ל"ברוח" מחוץ לגבולות השפתיים.