מלחמת ההודעות בין הליכוד לבית היהודי נמשכת. כעת תור הליכוד להשיב על ההאשמות של בנט ושקד והם מוציאים הודעה בה הם מאשימים את השניים בשמית ההגמוניה של השמאל בתקשורת.

בהודעה נאמר: "בנט בפאניקה כי הוא יודע את האמת"אמרו בליכוד, "מי שנבחר בקולות הימין משמר את מורשתו של דרוויש בבתי הספר של ילדי ישראל ונאבק בכל דרך לשמר את ההגמוניה של השמאל בתקשורת".

בליכוד הוסיפו כי: "בנט כבר מזמן לא בתוך הנגמ"ש. יחד עם האח לפיד הוא כל הזמן חופר מנהרות מתחת לשלטון הליכוד. מי שהתגייס לטובת האינטרסים של נוני מוזס לסגור את 'ישראל היום' כדי לזכות בעוד כותרת מחמיאה ב'ידיעות' ועוד ליטוף ב-Ynet, אינו דואג לתקשורת חופשית" כך לשון ההודעה הרשמית.

השר אורי אריאל הגיב לדברים כתב בחשבון הטוויטר שלו: "ההודעה של הליכוד ושקד הם שמאל היא הזויה. מצפה מרוה"מ להתנער מכך בהקדם. גם כשיש חילוקי דאות צריך להתנהל נכון, כדילשמור על המחנה הלאומי".

ההודעה באה על רקע חילופי האשמות בישיבת הממשלה אתמול לגבי ניהול התאגיד בה האשימו השרים אקוניס ורגב שיש כיפות סרוגות בתאגיד והליכוד לא דואג לאנשיו.

בבית היהודי לא נשארו חייבים ומיהרו להגיב בחריפות: "נתניהו שוב יורה בתוך הנגמ"ש כמו שעשה כהצביע בעד ההתנתקות והריסת גוש קטיף, כמו שירה בנגמש כששחרר הכי הרבה מחבלים בתולדות המדינה, כשהקפיא את הבניה, כשנכנע לחמאס וכמו שהכריז על הקמת פלסטין בבר-אילן וכאשר הוא סופר כיפות של כתבים דתיים בתקשורת".

בהמשך ההודעה נכתב ש "הכי מגוחך שהוא יורה בנגמש כדי להכניס לתוכו את בוז'י, שפיר, מיכאלי ויוסי יונה. רגע לפני הבחירות הוא תמיד מתחנף לציבור הימני והדתי ודקה אחרי הבחירות הוא זורק אותם ובז להם. נגמרו ימי ילדי הכאפות".

היום בראיון לרדיו 'גלי ישראל' הסבירה השרה שקד את ההודעה שהוציאו: "כמעט כל יום הודעה מראש הממשלה או מלשכתו או ממפלגת הליכוד. לנו נמאס ופשוט החלטנו לענות, אנחנו לא נוריד יותר את הראש. אני לא מבינה מה האינטרס של הליכוד בהודעות האלה, אבל אם הליכוד רוצה לפרק או לעשות משהו לא בסדר אז שיעשה ושלא יחפשו תירוצים. אנחנו לא נשב בתוך הקואליציה ונחטוף כל יום הודעה נגדנו".