כלה שביקשה לטבול במקווה "חסדי טהרה" שבחיפה לקראת חתונתה, סורבה לטבול במקווה לאחר שהתברר לבלנית כי היא אמורה להתחתן בחתונה רפורמית ולא אורתודוקסית.

לדבריה של הכלה, לאחר חקירה משפילה וארוכה על אורחות חייה אמרה לה הבלנית הראשית כי אל המקווה שלה, הנחשב למטופח בסביבה, היא לא מורשית להיכנס. עוד סיפרה הכלה כי התבקשה להביא טופס של הדרכת כלות מהרבנות, אך לא היה לה שכן היא עתידה להתחתן בחתונה רפורמית.

"השיחה התהפכה ברגע, והשאלה הראשונה שלה הייתה - 'מה את מתחתנת עם גוי?'. הייתי המומה, כי קודם כל זה לא נכון, כי שנינו יהודים, ודבר שני זה חוצפה לשאול דבר כזה, זה בכלל לא משנה מיהו בן הזוג". סיפרה הכלה לגלי צה"ל.

חנה בלומנפלד, מנהלת המקווה אמרה ל'כיפה' כי לא הבינה מדוע אותה בחורה התעקשה להתחמק מהדרכת כלות "היא יכלה ללכת גם לרבנים של צוהר, יש המון אפשרויות. לאחר כמה התייעצויות שעשיתי עם רב המקווה הוסכם אפילו שאני אעביר לה את ההדרכה באופן פרטי אך ניסיתי להשיג אותה והיא לא חזרה אליי".

הכלה בשיתוף המרכז הרפורמי לדת ומדינה החליטו לתבוע את המקווה בסך 50,000 שקלים. בלומנפלד התייחסה לכך ואמרה כי "אנחנו מקווה בעל ציביון יהודי הלכתי ואנחנו פועלים בכיוון הזה. אם יש תביעה משפטית נגיב בהתאם".