ויום חמישי שוב פה ואיתו גם סיכום המוזיקה השבועי של המוזיקה היהודית מקורית והפעם באמתחתי יובל משמח שני קליפים איכותיים של יוצרים דתיים לאומיים ועוד כמה הפתעות נעימות.

אפתח בשיר-קליפ החדש והמצוין של יוחאי בן אב"י - 'בוא ונצא' מתוך אלבומו השני עליו הוא עובד בימים אלו עם המפיק בני שוורץ. הלחן והמילים של יוחאי והוא מראה שוב את יכולות הכתיבה המעולות שלו. העיבוד מזכיר את שיריו של שלמה ארצי ובאופן כללי עושה כיף באוזן. אני כבר מחכה לאלבום המלא.

[embed][/embed]

להקת הרוק היהודית 'מיגו' עם הסולן וכותב השירים, הראל חדד מ'עין צורים' (מבעלי אולפני גלים) בקליפ חדש מתוך אלבום הבכורה המצוין שלהם. השיר 'מצולות' הנוגה זוכה לקליפ אפל ומעניין ושווה צפיה. באופן כללי אני ממליץ על האלבום המלא של הלהקה על שלל ריפי הדיסטורשן שלו.

[embed][/embed]

יוסף עבאדי (כן כן, הנכד של האיש והכעכים המלוחים שעולים יותר מתכשיטי זהב) בסינגל רוק חדש 'מלך העולם' בלחנו והפקתו המוזיקלית של יוני קיסר למילים של רמי לב. השיר שמותיר בפה טעם מעט מזרחי עם סלסולונים עדינים הוא חלק מאלבום שלם של עבאדי עליו הוא עמל בימים אלו.

[embed][/embed]

תומר שרביט בקליפ נוסף מתוך פרויקט הפיוטים של רבי ישראל נג'ארה, בלחנים חדשים משלו (הלחן במקרה הזה עממי) עליו הוא עובד כבר מספר שנים. השיר 'יערת דבש' הוא שיר הנושא של הפרויקט המרתק בהפקתו המוזיקאלית של שרביט ועופר פריאון בהשתתפות מיטב המוזיקאים בתחום הפיוט-רוק.

[embed][/embed]

וכדי לסיים במשהו שיגרום לכם לרקוד (או לפחות לזוז לפי הקצב) להקת האלקטרו-יהודי 'JEW2' פרצה לפני כשבועיים עם הקליפ המשעשע 'עם ישראל חי' מאז הספיקו חברי הלהקה הנמרצים לפרסם עוד שני קליפים מלאי שמחה וחיות בהפקתו המוזיקלית של שי ברק. צפו בקליפ הופעה של חברי הלהקה והפעם עם ניגון הצמח צדק.

[embed][/embed]