היום (ה') מתקיימת 'ועידת השלום' השנתית של עיתון הארץ בהשתתפות נשיא המדינה, שרים, חברי כנסת ופעילי ציבור. גם לציבור הדתי לאומי נציגות בועידה בדמותם של איש מימ"ד לשעבר הרב מיכאל מלכיאור ורבה של עפרה הרב אבי גיסר, שהשתתפו בפאנל שעסק במורכבות הדתית של ירושלים. גם הרבנית פיוטרקובסקי מתקוע נשאה דברים בפאנל שעסק בדרכים אלטרנטיביות להשגת השלום.

בשיחה עם 'כיפה' הבוקר, סיפרה הרבנית פיוטרקובסקי על השתתפותה בכנס כאישה דתית-ימנית, ואמרה שהאתגר הוא לדבר בפאנל העוסק באלטרנטיבות לפתרון המדיני כשיש קיבעון סביב התכנית המדינית הקיימת של 'שתי מדינות לשני עמים' ומציינת כי כך מוצג מבנה המשתתפים בפאנל. לפי הרבנית פיוטרקובסקי, ישנה "משיחיות גמורה" כלפיי הרעיון המקובל של 'שתי מדינות לשני עמים' ואין ניסיון לשקול פתרונות נוספים. עוד ציינה הרבנית פיוטרקובסקי כי היא תשמח שחברי הפאנל, בינהם ח"כ מירב מיכאלי (המחנה הציוני) וח"כ אחמד טיבי (הרשימה הערבית המשותפת), יסבירו לה, "כיצד במאות הקילומטרים שקיימים, בונים ונותנים מקום לשתי מדינות, כשכל מקום שפינינו הפך להיות מופנה נגדנו".

במהלך הפאנל עצמו הציגה הרבנית פיוטרקובסקי את הגישה שמופיעה בממצאי הספר "סיפוח עכשיו" של קרוליין גליק והסבירה: "זהו ספר מצויין, בו היא בוחנת ובודקת את כל העובדות סביב הסכסוך. ובכל זאת, אפילו אם לא רוצים לקבל את הרעיון שלה. מדוע אין שיח ציבורי על כך כלל?" שואלת הרבנית.