למעלה מ-50 אמהות בציונות הדתית חתמו על עצומת תמיכה ברב מוטי אלון, שהואשם בביצוע מעשים מגונים בתלמידיו. במסגרת העצומה, שפורסמה לראשונה ב-Ynet, מביעות האמהות אמון ברב אלון ומזכירות כי היו שולחות את בניהן ללמוד אצלו גם היום.

בעצומה נכתב כי "אנו אמהות לבנים שזכו ללמוד ולהתחנך אצל הרב מרדכי אלון. הכרנו מקרוב את מסירות נפשו במשך שנים רבות לחינוך ילדינו. הרב היה תמיד כתובת עבור ילדינו והקדיש אינספור שעות בסיוע, בעצה, ובהכוונה, ותמיד ידע ליתן כתף תומכת, ומבינה למצוקותיהם ולבטיהם האישיים והלימודיים".

עוד כותבות האמהות כי "מיותר לציין, כי כל זאת עשה, במשך שנים רבות, ללא תמורה כלשהי, ומתוך אכפתיות אמיתית. כאימהות לבנים שקיבלו ממנו כל כך הרבה עידוד וחיזוק, אנו מכירות לו טובה על החום וההקשבה, שללא ספק תרמו רבות לעיצוב בנינו".

בהתייחס למצבו המשפטי הנוכחי, מביעות האמהות "צער עמוק" על מצבו והן אף "מתקוממות כנגד הצגת דמותו של הרב אלון באור מעוות, וכנגד הניסיונות לתת פירוש ציני ומכוער לחיבוקיו". לדבריהן, "לו היינו צריכות להחליט היום לאן לשלוח את ילדינו - היינו שולחות אותם להתחנך אצל הרב מרדכי אלון, ללא היסוס וללא התלבטות".

אתמול דחה בית המשפט את שלב ההוכחות במשפטו של הרב אלון, בעקבות בקשת סנגוריו של הרב. בית המשפט קיבל את בקשת סנגוריו, שאמרו כי לא קיבלו את החומר בבקשה החדשה של הפרקליטות להוסיף עדים חדשים.